snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل کوهاب نطنز

location_on
اصفهان، شهرستان نطنز، بلوار شهید بهشتی، جنب اداره فنی حرفه‌ای

بوتیک هتل سنتی کوهاب در نطنز واقع شده است. این بوتیک هتل با قدمت ۴۲۰ ساله است که در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی قرار گرفته شده است. بوتیک هتل سنتی کوهاب نطنز دارای ۲۱ واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های این بوتیک هتل به دو دسته تقسیم شده است. اتاق‌هایی که دارای سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق می‌باشند و اتاق‌هایی که فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی است. از امکانات داخل بوتیک هتل کوهاب نطنز می‌توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ و کافی شاپ اشاره کرد. شما می‌توانید بوتیک هتل کوهاب نطنز را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات بوتیک هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
سالن همایش
check_box
نمازخانه
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های کوهاب

مراکز نزدیک به بوتیک هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
هتل کوهاب نطنز در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۳۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۲۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و خدمات بوتیک هتل کوهاب نطنز:

رستوران ایرانی، کافی شاپ، تالار پذیرایی، پارکینگ رو باز، سالن کنفرانس، سالن همایش، خدمات خانه‌داری و فروشگاه صنایع دستی و سوغات از امکانات و خدمات این بوتیک هتل می‌باشد.

هزینه اقامت در بوتیک هتل کوهاب نطنز:

قیمت اتاق در بوتیک هتل کوهاب بستگی به فصلی که به نطنز سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

شرایط کنسلی رزرو در بوتیک هتل کوهاب نطنز:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این بوتیک هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز هزینه ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.

مزیت رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های بوتیک هتل کوهاب نطنز در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این بوتیک هتل با دیگر بوتیک هتل‌های شهر نطنز برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی بوتیک هتل کوهاب نطنز در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در نطنز داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین این مجموعه پاسخ می‌دهند.

آدرس بوتیک هتل کوهاب نطنز:

بوتیک هتل کوهاب در اصفهان، شهرستان نطنز، بلوار شهید بهشتی، جنب اداره فنی حرفه‌ای قرار گرفته شده است. موقعیت بوتیک هتل کوهاب نطنز بر روی نقشه و آدرس هتل در سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.