snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز

location_on
شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۶، پلاک ۱۸

اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز در خیابان لطفعلی‌خان زند و مرکز شهر قرار گرفته و برای اقامتی متفاوت در یکی از خانه‌های قدیمی گزینه‌ای جذاب در بین هتل‌های شهر شیراز به‌شمار می‌رود. ساخت خانه سنتی والاد به سال ۱۱۵۰ بر می‌گردد که پس از بازسازی و مرمت در سال ۱۴۰۰، در حال حاضر از مسافران شهر پذیرایی می‌کند. اقامتگاه در مجموع ۶ اتاق در بنایی ۲ طبقه دارد که هرکدام به شیوه‌ای منحصر به‌فرد چیده و تزئین شده‌اند. اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز خدماتی مانند روم سرویس، اینترنت و خدمات خانه‌داری فراهم کرده. در حیاط و کافی‌شاپ فضای باز اقامتگاه می‌توانید کمی بنشینید و خودتان را به یک نوشیدنی گرم یا سرد مهمان کنید.از دیگر مزایای اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز به موقعیت مکانی آن می‌توان اشاره کرد و تا دیدنی‌ها فاصله زیادی ندارید. با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به بازار وکیل برای خرید سوغات شیراز، بافت قدیمی و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی مانند ارگ کریم‌خان و شاهچراغ می‌رسید. برای صرف غذا و نوشیدنی در خارج از خانه سنتی، به کافه نصیر و خانه سنتی پرهامی در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز می‌توانید بروید. ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو و تاکسی هم برای رفت و آمد در دسترس شماست.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
کافی‌شاپ فضای باز
check_box
روم سرویس
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های والاد

مراکز نزدیک به اقامتگاه بوم گردی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه بوم گردی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۹
عالی
۲ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۵.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۳
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۵.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۵.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل داچی
توصیه میکنم حتما بروید چون با اقامت در آنجا احساس قدمت شهر و فرهنگ شیراز را درک خواهید کرد. بدرقه کردن مسافران زمان ترک هتل بسیار جذاب و شیرین بود و صمیمیت و احترام کارکنان بشدت لذت بخش بود
thumb_upنقاط قوت
جزئیات بسیار زیبا و طراحی فضاها و اشیا و خدمات متناسب با شهر شیراز
thumb_downنقاط ضعف
قرار گرفتن در نقطه شلوغ شهر
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل داچی
واقعا عالیه ، هم از نظر برخورد پرسنل ،هم پزیرایی،هم تمیزی و ما خیلی راضی بودیم
thumb_upنقاط قوت
برخورد عالی پرسنل اقامتگاه ،بسیار خونگرم و مهمانواز
thumb_downنقاط ضعف
جای پارک
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس خانه سنتی والاد شیراز چیست؟

اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز در مرکز شهر و سه راه نمازی قرار دارد. موقعیت دقیق خانه سنتی را در نقشه اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در اسنپ تریپ خانه سنتی والاد را با دیگر هتل‌های شیراز از نظر قیمت، موقعیت مکانی، نظرات کاربران، کیفیت خدمات و امکانات، نظافت و تمیزی می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از اولین نفراتی خواهید بود که از تخفیف هتل در شیراز باخبر می‌شوند. با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات و در کمترین زمان رزرو هتل شیراز کامل می‌شود. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه بوم گردی والاد تا اماکن دیدنی شیراز چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز تا بسیاری از مکان‌های تاریخی و دیدنی مانند ارگ کریم‌خان، شاهچراغ، حمام وکیل، سرای مشیر، خانه زینت‌الملک، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و موزه پارس چند دقیقه پیاده راه دارید. از آرامگاه حافظ، سعدیه، باغ جهان نما و باغ ارم با حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید بازدید کنید. برای خرید در شیراز بازار وکیل، مجتمع تجاری زیتون، مرکز خرید آناهیتا، مجتمع تجاری سلیم و پاساژ شهر شب فاصله زیادی از محل اقامتتان ندارند.

اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز چه امکانات و خدماتی دارد؟

رزرو اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز را برای سفری متفاوت می‌توانید انجام دهید و از خدمات منحصر به‌فرد آن استفاده کنید. جزئیات امکانات اتاق‌ها و لیست امکانات اقامتگاه را در سایت اسنپ‌تریپ به همراه عکس ببینید.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز چقدر است؟

با توجه به نوع اتاق، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و فصل سفر به شیراز، هزینه رزرو اقامتگاه بوم گردی والاد متغیر است. در سایت اسنپ‌تریپ هزینه اقامت در هرکدام از اتاق‌های خانه سنتی والاد را می‌توانید مشاهده کنید و رزرو گزینه مورد نظرتان را در کمترین زمان انجام دهید.

آیا اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

از اقامتگاه بوم گردی والاد با چند قدم پیاده‌روی به تاکسی، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو برای رفت و آمد در شیراز دسترسی دارید.

اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز تا فرودگاه، ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن چقدر فاصله است؟

از اقامتگاه بوم گردی والاد شیراز تا پایانه مسافربری امیرکبیر، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و ایستگاه راه آهن شیراز بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه با خودرو راه دارید.