snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل خزر ماسال رشت

starstar
۲ ستاره
starstar
۲ ستاره
location_on
کیلومتر هشت جاده رشت به انزلی، کمربندی خمام

هتل خزر ماسال در کیلومتر هشت جاده رشت به انزلی قرار گرفته شده است. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۹ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. از مزیت‌های هتل خزر ماسال رشت میتوان به دسترسی آن تا تفرجگاه‌ها، دریا و رستوران‌های اطراف اشاره کرد. از هتل خزر ماسال رشت فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه و تا پایانه مسافربری ۱۲ دقیقه با خودرو راه دارید. مرکز خرید گلسار و پاساژ امیر در فاصله کمی با این هتل قرار دارد. از امکانات و خدمات هتل خزر ماسال رشت میتوان به سالن همایش، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، پارکینگ روباز، تالار پذیرایی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات اشاره کرد. در این هتل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال چهار تخته قابل رزرو است. شما می‌توانید هتل خزر ماسال رشت را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن همایش
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
آسانسور
check_box
فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های خزر ماسال

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
قوانین کنسلی در ایام پیک و نوروز: چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل خزر ماسال رشت داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.
check
شرایط کنسلی در روزهای عادی در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
برچسب های این اقامتگاه