snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی اسپوتا ارومیه

location_on
ارومیه، خیابان امام، کوی ارگ، پلاک ۴۸

اقامتگاه سنتی اسپوتا در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه قرار گرفته شده است. اقامتگاه سنتی اسپوتا دارای ۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. دو اتاق این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در اتاق می‌باشد و اتاق‌های دیگر آن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در اتاق دارد.  فرودگاه، پایانه مسافربری ارومیه و ایستگاه راه آهن با فاصله کمی تا اقامتگاه سنتی اسپوتا قرار دارد. شما می‌توانید با اقامت در اسپوتا ارومیه به مکان‌های دیدنی و گردشگری این شهر مانند دریاچه دالامپر، روستای بند، موزه ارومیه، برج سه گنبد و خانه انصاری سر بزنید. اقامتگاه سنتی اسپوتا ارومیه دارای پارکینگ روباز است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه از آن استفاده کنید. اقامتگاه سنتی اسپوتا ارومیه را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
تلویزیون در لابی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
چایخانه سنتی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های اسپوتا

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه سنتی اسپوتا ارومیه داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.
برچسب های این اقامتگاه