snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل بزرگ شیراز

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز را در کنار دوازه قرآن و در هنگام ورود از سمت شمالی شهر شیراز می‌توانید ببینید. پس از مدت‌ها انتظار بنای عظیم هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ با تعداد ۱۵۸ اتاق در ۱۴ طبقه، با طراحی داخلی چشم‌گیر و امکانات مجهز و متنوع، تاسیس شد تا به یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌ها در بین هتل شیراز تبدیل شود.اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز، دلباز، روشن، و راحت هستند و از پنجره اکثر اتاق‌ها شهر شیراز زیر پای شما قرار گرفته است. تنوع رستوران در هتل زیاد است؛ رستوران ایرانی، دریایی (رستوران گردان)، ایتالیایی، و رستوران پانارامیک (فست فود) با منظره شهر، گزینه‌های زیادی را در پیش روی شما می‌گذارد. کافه هتل بزرگ شیراز هم فضایی دنج را برای کمی استراحت فراهم کرده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، زمین بازی کودکان، سالن کنفرانس، و سالن همایش اشاره کرد. در نظر داشته باشید ساعت استفاده رایگان و غیر رایگان مجموعه ورزشی هتل متفاوت است. علاوه بر دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی که در چند قدمی هتل بزرگ شیراز قرار دارند، پارک کوهپایه (۷۰۰ متر) و آرامگاه باباکوهی (۵ کیلومتر) هم از دیگر جاذبه‌های توریستی نزدیک به محل اقامت شما هستند. برای بازدید از حافظیه، سعدیه، و باغ ارم به ۵ تا ۱۰ دقیقه رانندگی نیاز دارید. شهربازی لونا پارک هم با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارد و می‌تواند شبی جذاب و هیجان‌انگیز را برایتان رقم بزند.اگر تمامی رستوران‌های هتل بزرگ شیراز را امتحان کردید و به دنبال رستوران دیگری در سطح شهر بودید، رستوران هفت‌خوان و مجموعه رستوران باکویه گزینه‌های خوبی در نزدیک شما هستند. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، ایستگاه اتوبوس در روبه‌روی هتل قرار گرفته است و برای استفاده از مترو، ایستگاه مترو میدان نمازی ۱۰ دقیقه با خودرو از شما فاصله دارد. اسنپ‌تریپ در اکثر مواقع بر روی اتاق‌های هتل بزرگ شیراز تخفیف دارد و به صورت آنلاین می‌توانید رزرو خود را انجام دهید.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
سالن همایش
check_box
نمازخانه
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
رستوران دریایی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های بزرگ

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل بزرگ شیراز داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۱۸۷ نظر
وضعیت نظافت
۴.۷
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۷
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۴
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
حرفه ای بودن پرسنل .فضای عالی اتاقا و هتل و امکانات استخر و خانه بازی کودکان
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۴
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
اتاق خوب و تمیز و شیکی بود - کیفیت کلی اتاق خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
1.کیفیت بسیار پایین صبحانه -در حد هتل 5 ستاره نبود-حتی یه قوری رو میزت نیست باید بری چای در فنجان بریزی بیاری اونم مسافت طولانی- پرسنل صبحانه اصلا آداب هتل داری نداشتن و قاشق ها رو دستمالی میکردن و رو میز میذاشتن 2.نوشیدنی مثل آب میوه رو باید به اونا بگی برات بریزن و ادم موذب میشه 3.فاصله طولانی رسیدن از پارکینگ تا اتاق - با آسانسور پارکینگ باید بیای لابی 2 - بعد دوباره با اسانسور بعدی بری تو طبقه اتاقت 4.سرعت نت 5 مگ و خیلی ضعیف 5.سرمایش کولر - ضعیف 6.یخچال اصلا اصلا سردنمی کنه و مثل کمد بود
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳.۴
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
بهتر شدن تنوع غذای صبحانه تمیزی و سرویس اتاق
thumb_downنقاط ضعف
بر خورد کارکنان لابی و نگهبانی
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳.۸
دو تخته برای یک نفر
thumb_upنقاط قوت
همه چیز عالی به غیر از غذای رستوران و بوفه صبحانه
thumb_downنقاط ضعف
غذا و پذیرایی بسیار بسیار ضعیف ، هم رستوران هم کافی شاپ و هم بوفه صبحانه
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
موقعیت خوب و فضا عالی
thumb_downنقاط ضعف
قیمت رستوران نسبت به کیفیت نسبتا بالاست
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هتل بزرگ شیراز چند رستوران دارد؟

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز دارای رستوران‌های متعددی می‌باشد. رستوران ایرانی، رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی، و رستوران پانارامیک با چشم‌انداز زیبای شهر شیراز، برای مهمانان هتل بزرگ شیراز غذاهای متنوعی را طبخ می‌کنند. کافی‌شاپ هتل بزرگ شیراز هم در لابی قرار دارد و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند.

آدرس هتل بزرگ در شیراز چیست؟

هتل بزرگ شیراز در قسمت شمالی شهر شیراز و در کنار دوازه قرآن قرار گرفته است. هتل بزرگ شیراز از بلوار آیت‌الله ربانی قابل دسترسی می‌باشد. موقعیت مکانی دقیق هتل بزرگ شیراز را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

هتل بزرگ شیراز چه امکانات و خدماتی را به مهمانان ارائه می‌دهد؟

هتل بزرگ شیراز دارای مجموعه ورزشی و امکانات آبی مانند استخر، سالن بدنسازی، سونا، و ماساژ می‌باشد. سالن همایش، فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی، سالن بیلیارد، و فضای بازی از دیگر امکانات و خدمات باکیفیت هتل بزرگ شیراز به‌شمار می‌روند.

آیا می‌توانم هتل بزرگ شیراز را برای اقامت و سفر کاری به شیراز رزرو کنم؟

هتل بزرگ شیراز دارای سالن‌های همایش بوده و گزینه‌ای مناسب برای اقامت در زمان سفرهای کاری به شیراز است. همچنین در قسمت تجاری سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل بزرگ شیراز را با مناسب‌ترین قیمت برای سازمان و شرکت خود رزرو کنید.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا امکان تاریخی و دیدنی شهر شیراز چقدر است؟

باغ جهان‌نما، حافظیه، آرامگاه باباکوهی، دروازه قرآن، و آرامگاه خواجوی کرمانی در ۳۰۰ متری تا ۱.۵ کیلومتری هتل بزرگ شیراز قرار گرفته‌اند. برای بازدید از دیگر اماکن دیدنی و تاریخی شیراز مانند باغ ارم، ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، شاهچراغ، و نارنجستان قوام از هتل بزرگ شیراز بین ۱۰ تا ۲۵ دقیقه راه دارید.

آیا در زمان اقامت در هتل بزرگ شیراز به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارم؟

ایستگاه اتوبوس در یک قدمی هتل بزرگ شیراز قرار دارد از تاکسی هم برای تردد در شهر شیراز می‌توانید استفاده کنید. با ۱۰ رانندگی از هتل بزرگ شیراز هم می‌توانید به ایستگاه مترو نمازی برسید.

مزیت رزرو آنلاین هتل بزرگ شیراز از اسنپ‌تریپ چیست؟

اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال بهترین قیمت اتاق‌های هتل بزرگ شیراز را دارد. همچنین می‌توانید از امتیاز همراهی اسنپ‌تریپ برای رزروهای بعدی هتل استفاده کنید. در صورت سوال و ابهام درباره رزرو آنلاین هتل بزرگ شیراز هم می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای خرید در شیراز از هتل بزرگ شیراز به کدام مراکز خرید بروم؟

بازار وکیل هم برای بازدید و هم برای خرید سوغات در شیراز گزینه‌ای مناسب است. مجتمع ستاره فارس و مجتمع تجاری زیتون هم با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل بزرگ شیراز برای خرید در شیراز در دسترس شما می‌باشند.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه شیراز، ایستگاه راه‌آهن، و ترمینال مسافربری چقدر است؟

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز در حدود ۱۵ کیلومتری هتل بزرگ شیراز واقع شده است. ایستگاه راه‌آهن شیراز و ترمینال مسافربری با خودرو از هتل بزرگ شیراز ۳۰ دقیقه فاصله دارند.

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز چه قیمتی دارند؟

قیمت اتاق در هتل بزرگ شیراز در فصل‌های سال و با توجه به حجم مسافران متفاوت است. در زمان سفر به شیراز می‌توانید اتاق‌هایی با تیپ ۱ تخته تا ۴ تخته را در هتل بزرگ شیراز و از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.