دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

تاریخ انتشار : 27 دی 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش معمولا امکاناتی در حد هتل های ۵ ستاره جزیره آب و آفتاب دارند. بیشترشان به دریا و مراکز خرید نزدیکند و خود هتل کیش هم با داشتن ساختمان‌هایی سفید و مجلل، جزو هتل‌های لوکس کیش محسوب می‌شوند.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف

اتاق‌ها هتل سورینت صدف

هتل سورینت صدف، یکی از هتل های سفید جزیره، در سال ۱۳۸۱ ساخته و در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده و دکور و شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده. از ویژگی‌های هتل سورینت به این موارد می‌توان اشاره کرد: در نزدیکی این هتل، مرکز خرید ونوس و مرکز خرید مروارید واقع شده. سه رستوران کوه نور، دلفین و رستوران مادربزرگ که غذاهای سنتی ایرانی طبخ می‌کند و چندین کافی‌شاپ از امکانات هتل سورینت است. اگر دلتان بخواهد میتوانید در فضای سبز هتل گشتی بزنید و اگر نه، می‌توانید با گشت رایگان دور جزیره و سرویس رایگان به جاهایی مثل بازار بروید. ساحل نیز با شما ۱۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. مسافران در مورد این هتل چه می‌گویند؟ پذیرایی گرم و صبحانه‌های این هتل مورد رضایت مسافرانش بوده.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم

اتاق‌های هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم برای اقامت دو گروه از مسافران مناسب است، چه آنهایی که برای تفریح و به عشق در کنار دریا بودن به کیش سفر کرده‌اند و چه آنهایی که دلشان می‌خواهد حسابی مراکز خرید جزیره را برگردند. هتل سورینت مریم نزدیک بازار مروارید که بازار چینی‌ها هم در نزدیکش واقع شده، قرار گرفته. پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت کیش، بازار زیتون و سارینا هم تا آن راهی ندارد. دلتان می‌خواهد گشتی هم در پارک بزرگ شهر بزنید یا غروب‌ها را در اسکله تفریحی سپری کنید؟ ۱۵ دقیقه پیاده می‌روید تا به هرکدام از آنها برسید. معماری هتل یادآور معماری باروک اروپاست. در رستوران هتل غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشود و استخر، سالن ماساژ و بیلیارد می‌تواند برایتان هیجان‌انگیز باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو

وقتی در کیش هستید دلتان می‌خواهد بیشتر وقتتان را در کنار دریا باشید یا همینکه از هتل بیرون آمدید با پنج دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید؟ اگر جوابتان مثبت است و قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش را دارید، هتل فلامینگو می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد. ساختمان اصلی هتل در سال ۱۳۸۵ ساخته شده و ساخت ویلاهای محوطه نزدیک به بیست سال زمان برده است. تعجب کردید نه؟
این ویلاها مثل ساختمان هتل در محوطه سرسبز هتل قرار گرفته‌اند و همین که از اتاقتان بیرون بیایید با آلاچیق‌ها و آبنماهایی مواجه می‌شوید. اما خوبی‌های دیگر این هتل. هتل فلامینگو به دو مرکز خرید ونوس و زیتون و اسکله تفریحی جزیره خیلی نزدیک است. رستوران هتل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را طبخ می‌کند و سرویس مرکز شهر هم کار مهمانان هتل را راحت‌تر کرده.

رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون

اتاق‌های هتل گامبرون

مثل بیشتر هتل‌های کیش، هتل گامبرون هم هتلی سفیدرنگ، چند طبقه و لوکس محسوب می‌شود. هتل گامبرون یکی از نوسازترین‌هاست چون در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده. گامبرون که به معنی خرچنگ است، دو ساختمان مجزا از هم دارد. اتاق‌هایش بزرگ و دلباز است و از پنجره بعضی‌هایشان می‌شود دریا را هم دید.
اگر قصد خرید داشته باشید، دو مرکز خرید مریم و ونوس در نزدیکی‌اش قرار دارند. خود هتل، استخر، سونا و جکوزی دارد ولی اگر بخواهید وقت کمی را در هتل صرف کنید، قایق سواری و جت اسکی مخصوص هتل شاید بتواند کاری کند که بهتان خوش بگذرد.

هتل‌های ارزان کیش کدامند؟

دیگر هتل‌های ۴ ستاره کیش

هتل شایلی

هتل شایلی

هتل شایلی کیش در انتهای بلوار دریا قرار گرفته و در بین هتل‌های جزیره کیش، یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را دارد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۴ مطابق با امکانات رفاهی روز دنیا بازسازی انجام داده. هتل شایلی کیش تعداد ۴۰ اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های متنوع در ۲ طبقه دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت می‌توانید تجربه کنید. از دیگر امکانات و خدمات هتل به کافی‌شاپ، روم سرویس، اینترنت و فضای سبز می‌توان اشاره کرد.

در کیش به جای هتل کجا برویم؟

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل ۳ ستاره‌ی هلیا کیش در سال ۱۳۸۰ در ۳ طبقه و با ۶۱ باب اتاق ساخته شد و در فروردین ۱۳۹۹ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در چند قدمی میدان امیرکبیر که از میدان‌های مهم کیش به‌ حساب می‌آید قرار گرفته و به مراکز خرید و بازار نزدیک است. پاساژ زیتون که یکی از بازارهای معروف جزیره است درست روبروی هتل قرار دارد. هتل هلیا امکانات بسیاری دارد، محوطه‌ی سبز وسیع با چند آب‌نما، کافه و رستورانی با بوفه‌ی کامل که غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌کند و هم‌چنین خدماتی برای اینکه جاهای دیدنی کیش را ببینید و از بازارها خرید کنید. با رزرو هتل هلیا کیش فاصله‌ی چندانی با ساحل دریای خلیج فارس هم نخواهید داشت.
شما می‌توانید هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

هتل میراژ کیش، اقامتگاهی به سبک مدرن!

سوالات متداول

هتل شایلی کیش کجاست؟

هتل شایلی کیش در انتهای بلوار دریا قرار گرفته و در بین هتل‌های جزیره کیش، یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را دارد.

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش کدامند؟

هتل شایلی، هتل کیش، هتل گامبرون و هتل سورینت مریم از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش هستند.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

اسکله تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۱ نظر

  • پاسخ علی کرمی ۸ مرداد ۱۳۹۸ از ۱۰:۱۷

    من ۵ شب هتل قصر اتاق دو تخته بودم…فضای اتاق ها واقعا عالی من مرداد بودم سیستم تهویه عالی …غذای رستورانش هم صبحانه بوفه ازاد بود که حداقل هر صبح ۶ مدل غذا و ۴ جور نوشیدنی(شربت البالو پرتقال شیر چایی* دارد نهار و شام هم دارد که شام از ساعت ۱۰ با موسیقی زنده برگزار میشود و قیمتاش خیلی خوبن نسبت به کیفیت غذاش
    اگر دوباره سفر کنم کیش حتما هتل صدف انتخاب میکنم

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد