هتل‌های معروف شیراز کدامند؟

تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هتل معروف شیراز

هتل‌های معروف شیراز به واسطه خدمات متفاوت و امکانات رفاهی خیلی خوبشان بین کسانی که قصد دارند به شیراز سفر کنند، شهرت پیدا کرده‌اند. اگر می‌خواهید در سفرتان به شیراز در یکی از این هتل‌های معروف اقامت داشته باشید، و علاوه بر زیبایی‌های شهر از اقامتتان در هتل شیراز هم لذت ببرید، با ما همراه باشید و این مطلب را بخوانید.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران مرتفع‌ترین هتل شیراز است و چشم‌انداز بی‌نظیری که به شهر و باغ‌های اطرافش دارد خیلی‌ها را جذب می‌کند که در این هتل اقامت کنند. این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات متفاوتی برای مسافران تدارک دیده، مثلا خدمات ماساژ با روغن‌های گیاهی، میکروماساژ و حمام مغربی این هتل را در کمتر هتلی می‌توانید پیدا کنید. نمی‌شود به شیراز سفر کرد و غذاها و خوراکی‌های اصیل شیراز را نچشید. رستوران سنتی باربد هتل چمران این خوراکی‌ها را با بهترین کیفیت برای مسافران تدارک می‌بیند. غذا خوردن در رستوران ایتالیایی و رستوران پانارومای هتل هم تجربه جذابی خواهد بود. کسانی هم که طرفدار غذاهای بین‌المللی هستند می‌توانند غذاهایی متنوع را در رستوران ملل هتل چمران سفارش بدهند و از صرف غذا در بالکن یا سالن‌های دلباز رستوران لذت ببرند.

با هتل‌های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید

 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

این هتل روی کوه‌های شمال شرقی شیراز ساخته شده است. چیزی که هتل بزرگ شیراز را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند این است که در طبقه ششم این هتل مرکز تجاری‌ای ساخته شده است که برندهای محبوب ایرانی و بین‌المللی در آن شعبه دارند. و مسافران مجبور نیستند برای خرید سوغات یا وسایل مورد نیازشان بازارها را بگردند. همچنین فضای بازی‌ای که هتل با بیلیارد و فوتبال دستی و بازی‌های رایانه‌ای آماده کرده است، لحظه‌های خوشی را برای مهمان فراهم می‌کند. این روزها رستوران‌های گردون طرفداران زیادی دارند. هتل بزرگ شیراز هم رستوران گردونی در طبقه ششمش آماده کرده است که با غذاهای گریل و فست‌فود از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران دیگری هم در طبقه چهارم هتل شب‌ها پنجشنبه و جمعه با منوی کاملی از غذاهای ایرانی از مسافران پذیرایی می‌کند و همزمان با پخش زنده موسیقی سنتی به محیط فضایی دلنشین می‌بخشد.

لیست کامل هتل‌های شیراز به‌همراه عکس و جزئیات

هتل زندیه شیراز

زندیه شیراز

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل‌های خیلی خوب شیراز است که با الهام از معماری سنتی شیراز ساخته شده. هتل زندیه به واسطه خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهد شهرت پیدا کرده است. حمام سنتی هتل زندیه به خاطر معماری بی‌نظیر و فضای خاصش طرفداران زیادی دارد. و خیلی‌ها برای انجام مراسم سنتی‌ای مانند حنابندان این حمام را رزرو می‌کنند. هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ خیلی خوب دارد که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. هم کسانی که رستوران‌ فضای باز دوست دارند، هم کسانی که ترجیح می‌دهند در فضاهایی سنتی و دنج غذاهای ایرانی بخورند. هم کسانی که اهل غذاهای فرنگی هستند می‌توانند در هتل غذای و فضای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به شیراز؛ شهر باغ‌های بهار نارنج

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد