هتل‌های ساحلی کیش و تماشای غروب دل انگیز

تاریخ انتشار : 28 آذر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ دی ۱۴۰۱
هتل های ساحلی کیش

کیش هتل‌های زیادی دارد. ولی در این بین آن‌هایی که رو به ساحل و نزدیک مراکز خریدند با اقبال بیشتری مواجه‌اند. هتل‌های ساحلی کیش جزو محبوب‌ترین هتل‌های جزیره‌اند، جایی که می‌توان از پنجره اتاق‌هایش غروب دریای بیکران جنوب را دید. در اینجا به معرفی چند هتل کیش که ساحلی و نزدیک خلیج فارس هستند می‌پردازیم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل ترنج؛ از جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی کیش

هتل ترنج کیش

هتل ۵ ستاره ترنج کیش یک هتل دریایی در شمال غربی جزیره است که نمونه‌اش را تنها در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. هتل ترنج دو بخش دارد. یک هتل ساحلی ۴ طبقه در خشکی و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده‌اند و هرکدام کف شیشه‌ای دارند که می‌توان از آنها ماهی‌ها و مرجان‌های دریایی را دید. خیلی هیجان انگیز است نه؟ بتوانی از اتاقت خیره بشی به ماهی‌ها و مرجان‌ها یعنی انقدر نزدیک و برخلاف همیشه دست یافتنی.

سوئیت‌های هتل همگی روی دریا هستند، با اسکله‌ای چوبی به هم متصل شده‌اند و چیدمان‌شان طوری است که بته جقه‌ای را روی آب حک کرده‌اند. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی رو به غروب جزیره دارند. بالکن‌های بالای سطح دریا مجهز به جکوزی هستند و به تنهایی می‌تواند هوس اقامت در هتل ترنج را به جان آدم بیندازد. هوسی که البته گران است و به یک بار دیدنش می‌ارزد. هتل ترنج مجموعه کاملی است. رستوران خورشید برروی دریا با کف شیشه‌ای غذاهای خوشمزه‌ای دارد.

رستوران تاج صبحانه‌ها و عصرانه‌های کامل و پروپیمانی فراهم می‌کند. کافه گلف، هم کافی شاپ است و هم غذاهای فرنگی متنوعی دارد. در رستوران ساحلی، ناهار و شام ارائه می‌شود. کافی شاپ ساحلی‌اش انواع دمنوش و آبمیوه و پیتزا دارد و عصرها و شب‌ها در آن پیانو به صورت زنده نواخته می‌شود و لمکده ساحلی‌اش انواع قلیان و هر نوع چای که بخواهید دارد. استخری هم در بام هتل هست که یکی دیگر از تجربه‌های تکرارنشدنی هتل محسوب می‌شود.

از خدمات دیگر هتل ترنج می‌توان به سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودک، حمام آفتاب اشاره کرد، خدماتی که بخصوص برای خانواده‌هایی که کودک همراه دارند مناسب است. ‏‏ دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه ساخته شده است. در اینجا می‌توان بیشتر از هرجای دیگری در جزیره به تماشای غروب دریا نشست و از آن همه شگفتی سیر نشد.

آدرس هتل ترنج: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به کیش

هتل شایان؛ هتلی باسابقه و اصیل در جزیره

هتل شایان

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی کیش، هتل شایان است. هتل شایان از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش است. حدود ۵۰ سال پیش در کنار اسکله قدیمی ساخته شد و در سال ۸۸ به جمع هتل‌های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل با معماری منحصر بفرد و مدور در چهار طبقه ساخته شده و ۱۹۵ اتاق با امکانات کامل دارد.  تعدادی از اتاق‌های هتل رو به دریاست و تعدادی از آنها رو به باغ مصفای هتل. جایی که می‌شود عصرها در آن قدم زد و قدری فکر و خیال‌ها را از خود دور کرد.

جدا از این اتاق‌های هتل تراس بزرگی هم دارد که نشستن و چای خوردن و تماشای آنهمه زیبایی از آنها آدم را غرق لذت می‌کند. هتل جز اتاق‌های تراس‌دارش، سوئیت‌هایی در ساحل با چشم انداز دریا هم دارد. فاصله هتل تا مراکز تجاری مهم مثل مروارید و مریم چندان نیست و بزرگترین اسکله تفریحی جزیره روبه روی هتل واقع شده و پیاده با هتل یک دقیقه بیشتر فاصله ندارد. بولینگ مریم دقیقا کنار هتل است و نزدیک ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزش‌های آبی واقع شده. خود هتل هم سالن بیلیارد بزرگی دارد که درآن دارت و فوتبال دستی نیز بازی می‌شود. به خصوص می‌گویند اگر شب‌ها به آن بروی حسابی بهت خوش می‌گذرد.

رستوران هتل، صبح‌ها صبحانه کامل و مفصلی دارد به طوری که می‌گویند تا ظهر آدم را سرپا نگه می‌دارد و ظهرها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود و تعریف غذاهای دریایی‌اش را زیاد می‌کنند. از رستوران و چایخانه سنتی هتل نیز نباید غافل شد. استخر روباز و فروشگاه‌های مختلف، هتل شایان را به هتل کاملی تبدیل کرده است.

آدرس هتل شایان: میدان ساحل

هتل مارینا پارک؛ هتلی زیبا در ساحل جزیره کیش

هتل مارینا پارک

بدون اغراق می‌توان گفت مارینا قشنگ‌ترین هتل کیش است. هم از حیث معماری خود هتل و هم از حیث موقعیتی که دارد. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش قرار دارد؛ دارای محوطه‌ بسیار باصفایی است.  خود هتل ساحل اختصاصی دارد با اتاق‌هایی که بخشی از آنها رو به پارک و بخش دیگر رو به دریا هستند و تعدادی هم رو به پارک. پس همه چیز تکمیل است و بسته به خواسته می‌توان یکی را انتخاب کرد. می‌گویند هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل‌های کیش است و بخشی از این حرف به برخورد خوب کارکنان هتل برمی‌گردد و بخشی از آن به امکانات آن. مثل بیشتر هتل‌های پنج ستاره کیش هتل مارینا استقبال فرودگاهی دارد.

اتاق‌هایش بزرگ و دلبازند و وجود چندین استخر در هتل آن را خاص‌تر هم کرده است. نزدیکی این هتل به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند برای طرفداران دوچرخه می‌تواند جالب باشد. هتل مارینا پارک، رستورانی با غذاهای خوشمزه هم دارد و بشقاب غذاهای دریایی، خورشت مرغ و کباب‌های آن به مذاق خیلی‌ها خوش آمده. کافی شاپ هتل نیز در محوطه باغ آن قرار گرفته و محیط دنجی دارد.

آدرس هتل مارینا پارک: بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

رزرو هتل‌های ساحلی کیش با بهترین قیمت در سایت اسنپ‌تریپ

دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید
دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۱ نظر

  • پاسخ ho3n.taghikhani ۲۱ مهر ۱۳۹۸ از ۱۱:۵۰

    سلام خوبید ببخشید قیمت این هتل چند

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد