معرفی چند هتل در شمال تهران، از هتل‌های پنج تا سه ستاره

تاریخ انتشار : 13 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ آذر ۱۴۰۱
هتل شمال تهران

شمال تهران، خوش آب و هواتر از جنوبش است. از شلوغی و ترافیک مرکز شهر و مناطق جنوبی اش نیز در مناطق شمالی خبری نیست. به علاوه بیشتر هتل‌های ۵ ستاره و باامکانات مکفی نیز در شمال پایتخت قرار گرفته‌اند. همه این دلایل نیز کافی‌ست که عده‌ای رزرو هتل های شمال تهران را به مناطق پایین‌تر ترجیح دهند، به خصوص که یکی دو روز بیشتر نیز مهمان تهران نباشند. در این پست به معرفی تعدادی هتل تهران در شمال پرداخته‌ایم. با بلاگ اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس بهرود
در صدر لیست معرفی “هتل های شمال تهران” هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. در سایت هتل اسپیناس پالاس نوشته شده: اقامتی لوکس و پذیرایی‌ متفاوت. دلیلش هم برمی گردد به اینکه هتل اسپیناس پالاس بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل تهران است و این عناوین را هم ساده به دست نیاورده. این هتل یکی از مدرن‌ترین‌هاست. و امکاناتی به اندازه یک شهر دارد. اول اینکه ۲۰ طبقه است و تنوع واحدهای اقامتی در آن نیز زیاد. در منطقه خوش آب و هوا و مشرف به کوه های اطراف قرار گرفته، دره فرحزاد یکطرف و کوه‌های اوین در طرف دیگر.

رستوران لاتون اسپیناس پالاس با داشتن اتاق های وی آی پی، غذاهای مدیترانه ای و غذای ملل را سرو می‌کند و رستوران ایرانی هتل هم غذاهای ایرانی لذیذی دارد. خود هتل دارای مرکز خرید است و با داشتن مرکز تندرستی و اتاق ماساژ و مجموعه ورزشی به کسی بد نمی‌گذرد. بیشتر از ۱۴ سالن همایش و گردهمایی هم دارد. جالب اینکه با هلی بورد(تاکسی هوایی) از فرودگاه به هتل منتقل‌تان می‌کنند. بزرگراه یادگار امام هم همان بغل است و دسترسی به مناطق مختلف تهران را راحت کرده.

آدرس: بزرگراه یادگار، امام سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

هتل بلوط تهران

هتل بلوط تهران
اگر دلتان میخواهد در منطقه‌ای خوش آب و هوا و هتلی قشنگ و راحت اقامت داشته باشید، شاید هتل بلوط گزینه مناسبی برایتان باشد. به خصوص که اگر بخواهید به نمایشگاه بین المللی تهران نزدیک باشید یا دلتان بخواهد به جاهای دیدنی شمال تهران و کاخ‌هایش بدون زحمت برسید. دلتان بخواهد به بام تهران یا توچال بروید و با چند دقیقه پیاده روی به بازار تجریش برسید. هتل بلوط، هتل نوسازی است. پنجره اتاق‌تان رو به باغ باز می‌شود. رستوران‌های مختلف از ایتالیایی گرفته تا رستوران فضای باز دارد و سالن بدنسازی آن با داشتن جکوزی، استخر و سونا همیشه به راه است. هروقت هم خسته شدید یا میتوانید در زیر آلاچیق‌های باغ بنشینید یا از هتل بیرون بزنید و خودتان را به پیاده روی در هوای تازه مهمان کنید.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران
برای آنهایی که مرتب به تهران سفر می‌کنند، هتل پارسیان آزادی، هتل نام آشنایی است. هتل پارسیان آزادی تهران از هتل های شمال تهران و یکی از با سابقه‌ترین‌هاست و چنانچه بخواهید در منطقه‌ای اقامت داشته باشید، که از آلودگی هوا کمتر اثری در آن باشد، بیشتری ها این هتل را بهتان معرفی می‌کنند. هتل پارسیان آزادی یکی از مدرن‌ترین ها در تهران است. هفت نوع اتاق دارد و از خوبی‌هایش این است که افراد کم توان را هم فراموش نکرده و برای آنها نیز اتاقی مخصوص در نظر گرفته. چهار رستوران مختلف و کافی شاپ دارد که سختگیرترین‌ها را هم راضی می‌کند.

اگر هم برای کار به تهران سفر کرده باشید و بخواهید مثلا هتل‌تان به نمایشگاه بین‌المللی تهران نزدیک باشد یا سریع به دیگر مناطق تهران برسید، این هتل تا نمایشگاه ۵ دقیقه فاصله دارد و اتوبان چمران و یادگار امام هم درست از جلوی هتل می‌گذرند، اما این به معنای پرسر و صدا بودن هتل نیست. هرچیزی هم که بخواهید در هتل پیدا می‌شود از دیدن یک گالری هنری تا دوش گرفتن و نفسی تازه کردن در حمامی سنتی.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام ، تقاطع اوین

بیشتر بخوانید: هتل‌های خیابان شریعتی تهران

هتل آپارتمان طوبی

هتل آپارتمان طوبی تهران
شاید هتل آپارتمان طوبی به نظرتان هتلی معمولی برسد، اما طوبی یکی از بهترین هتل آپارتمان های تهران است، تهرانی که خود، هتل‌های زیادی درش وجود دارد. هتل آپارتمان طوبی، هتل بسیار کاملی است. از تنوع اتاق‌هایش که بگذریم، به مجموعه ورزشی تمام و کمال و رستوران‌های متنوعش می‌رسیم. رستورانی که سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد و از غذاهای ایرانی و اصیل گرفته تا غذاهای جدید مثل مکزیکی و مدیترانه‌ای در آن طبخ می‌شود.
مجموعه ورزشی طوبی نیز آنقدر تمام و کمال است که خستگی یک روز شلوغ کاری را میتواند از تنتان بزداید. از خوبی های هتل، مکان قرار گرفتنش است. تا خیابان ولیعصر ۱۰ دقیقه پیاده فاصله است و از آنجا نیز به راحتی میتوانید به مناطق جنوبی و شمالی تهران بروید. به علاوه که هرچیزی هم که بخواهید از رستوران تا پارک های تفریحی مثل ملت، در اطراف هتل قرار گرفته‌اند.

آدرس: خیابان ولیعصر ، بالاتر از دستگردی (ظفر) ، خیابان ناصری ، پلاک ۱۷

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران استقلال تهران که پیش از انقلاب به نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، عنوان بزرگترین هتل ۵ ستاره پایتخت را یدک می‌کشد. هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال در سال ۱۳۴۱ ساخته شد و ۱۰ سال بعد برج شرقی هتل به آن اضافه شد. در مجموع هتل دارای ۵۵۲ اتاق و سوئیت در ۲ ساختمان ۱۵ طبقه می‌باشد که به کوه‎‌های البرز و شهر تهران دید دارند. هتل پارسیان استقلال تهران با بیش از ۵۰ سال سابقه در هتلداری، اقامتی مجلل و خاطره‌انگیز را برای مسافران در بین هتل‌های شهر تهران رقم می‌زند.

در دو برج غربی و شرقی هتل پارسیان استقلال ده‌ها امکانات و خدمات باکیفیت را می‌توانید پیدا کنید که روی هم رفته به اندازه امکانات یک شهر می‌شود؛ از رستوران و کافه‌های متنوع و متعدد گرفته تا مجموعه ورزشی و مغازه‌های تجاری. در رستوران‌های هتل می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی سفارش دهید و برای یک نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با اقامت در هتل پارسیان استقلال تهران می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن‌های کنفرانس و تشریفات، محوطه بزرگ، و فضای سبز آن استفاده کنید. 

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند تهران  در یکی از بهترین نقاط پایتخت واقع شده. برخی امکانات و خدمات هتل مثل بیزنس سنتر و رادیو سنترال، در بین هتل‌های تهرانبی‌نظیر است. هتل دیاموند پرسنل مجربی دارد که به چند زبان مسلط هستند و می‌توانند در حین اقامت مهمانان بین‌المللی خدمات خوبی به آنها ارائه کنند. اگر از ترافیک و شلوغی و سر و صدای تهران خسته شدید، کافه تریای هتل دیاموند جای دنجی برای استراحت کردن شماست. تمام واحدهای اقامتی هتل تمیز بوده و در چیدمان آنها از وسایل نو و شیک استفاده شده. هتل در محله‌ای آرام و دنج در شمال پایتخت واقع شده و شما با اقامت در هتل دیاموند از آب و هوای تمیز و خوب شمال پایتخت بهره‌مند می‌شوید. نزدیکی به خیابان ولیعصر و نمایشگاه بین‌المللی تهران و … از امتیازات هتل محسوب می‌شود. نمای اتاق‌ها یا رو به خیابان است و یا رو به پاسیو. با اقامت در هتل دیاموند، شما با سبک زندگی ساکنین شمال پایتخت آشنا خواهید شد.

آدرس: بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، خیابان راز، پلاک ۶

هتل پاریز تهران

در مورد هتل پاریز می‌توان گفت که اگر می‌خواهید در زمان سفر در محله‌ای خوب و خوش آب‌وهوا ساکن باشید، هتل پاریز انتخاب خوبی است. هتل در یکی از بلوارهای دنج خیابان جردن واقع‌شده. ساختمان هتل در ۶ طبقه بنا و دارای ۴۰ باب اتاق و سوئیت و با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. دسترسی خوبی به بزرگراه مدرس و به دنبال آن بزرگراه‌های اصلی شهر و همین‌طور خیابان ولیعصر دارد. خود جردن هم پر است از پاساژ و مغازه و رستوران و کافه و جاهای دیدنی دیگر. هتل پاریز آرامش دلپذیری دارد و هر سرویس امکانات یک‌خانه را دارد، می‌توانید خلوت خود را داشته باشید یا آشپزی کنید. کافه و رستوران، مجموعه ورزشی و استخر از جمله جذابیت‌های هتل است. 

آدرس: خیابان جردن، بین ظفر و میرداماد، بلوار مینا، پلاک ۲۰

هتل برج سفید تهران

هتل برج سفید تهران هتل برج سفید تهران یکی از برج‌های معروف‌ تهران است که در خیابان پاسداران و محله خوش آب‌ و هوای دروس قرار دارد. این هتل ۴ ستاره دارای ۱۶ اتاق در ۱۴ طبقه بوده که در سال ۱۳۸۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد. در زمان سفر به تهران می‌توانید اتاق و سوئیت‌هایی ۱ تخته تا ۴ تخته را در هتل برج سفید تهران رزرو کنید. هتل برج سفید تهران دارای امکانات زیادی می‌باشد، برای مثال رستوران گردون آن چشم‌انداز زیبایی را از شهر تهران به شما می‌دهد و باعث محبوبیت هتل در بین مسافران هم شده است. علاوه بر آن، سالن کنفرانس، سالن همایش، و کافی‌شاپ از دیگر امکانات این هتل هستند. تالار تجارت جهانی در طبقه ۱۲ برج سفید واقع شده است که برای افرادی که برای تجارت و کارهای بازرگانی به شهر تهران سفر می‌کنند، امکاناتی مناسب دارد. در زمان اقامت در هتل برج سفید تهران شهر تهران زیر پای شماست و می‌توانید به قدم زدن در کوچه‌باغ‌ها و محله‌های قدیمی تهران بپردازید. همچنین به مراکز فرهنگی و تفریحی مانند میدان تجریش، سینما فرهنگ، و پردیس قلهک دسترسی دارید. برای رفت ‌و آمد به مناطق مختلف شهر تهران هم می‌توانید از بزرگراه صدر تردد کنید. کافه لمیز و رستوران کافه کاپیتان در نزدیک هتل برج سفید تهران قرار دارند.

آدرس: خیابان پاسداران، روبه‌روی بوستان ششم

هتل آپارتمان کوروش تهران

هتل آپارتمان کوروش تهران  در خیابان حصاری و نزدیک بلوار میرداماد قرار دارد. این هتل آپارتمان ۳ ستاره با تعداد ۲۰ آپارتمان و واحد اقامتی در ساختمانی ۷ طبقه، از سال ۱۳۸۹ فعالیت می‌کند. در سفر به تهران، می‌توانید آپارتمان و اتاق‌های ۱، ۲، ۳، و ۴ تخته را رزرو کنید. از امکانات و خدمات هتل آپارتمان کوروش تهران هم می‌توان به رستوران، سالن همایش، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، و استخر اشاره کرد. قرار گرفتن هتل آپارتمان در یکی از بهترین مراکز تجاری تهران، دسترسی به جاهای مختلف شهر را برایتان راحت کرده و به بزرگراه حقانی و خیابان شریعتی نزدیک هستید. از هتل آپارتمان کوروش تهران به ایستگاه مترو میرداماد هم نزدیک هستید و اگر اهل پیاده‌روی باشید، در خیابان ولیعصر می‌توانید قدم بزنید و برای عوض شدن حال و هوایتان به پارک ملت بروید. پارک آب و آتش و فودکورت پارک هم گزینه نزدیک و خوبی برای گشت و گذار و تفریح از هتل آپارتمان کوروش تهران است. موزه دفینه هم تا محل اقامتتان فاصله زیادی ندارد و بازدید از معماری متفاوت ساختمان و دفینه‌های تاریخی آن، خالی از لطف نیست.

آدرس: میرداماد، خیابان حصاری، شماره ۳۴

هتل آپارتمان نیلو تهران

هتل آپارتمان نیلو تهران در نزدیکی میدان ونک و خیابان ولیعصر، یکی از کوچه‌های دنج این خیابان دل‌انگیز، قرار گرفته است. هتل آپارتمان ۳ ستاره نیلو تهران دارای ۷۲ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۷ طبقه می‌باشد که در سال ۱۳۸۷ تاسیس و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. امکانات باکیفیت و خدمات مناسب هتل آپارتمان، باعث شده است تا این مکان گزینه‌ای خوب برای اقامت در شهر تهران باشد. رستوران ایتالیایی هتل آپارتمان نیلو تهران انواع غذاهای ایتالیایی را برای جلب رضایت مسافران سرو می‌کند. در زمان سفر به تهران می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و یا سوئیت‌های خانوادگی و چهار تخته هتل آپارتمان نیلو تهران را رزرو کنید. در کافه هتل آپارتمان هم می‌توانید یک نوشیدنی سفارش دهید و کمی استراحت کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر بیمارستان دی، خیابان هفتم، خیابان نیلو شمالی، پلاک ۳

 

رزرو کنید: هتل‌های ۵ ستاره تهران با بهترین قیمت در وبسایت اسنپ‌تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد