مراکز خرید بندرعباس؛ شهر بازارهای مدرن و سنتی

تاریخ انتشار : 17 مهر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مراکز خرید بندرعباس؛ شهر بازارهای مدرن و سنتی

بسیاری از آنهایی که به بندرعباس سفر می‌کنند، می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند و همزمان که از طبیعت و جاهای دیدنی این شهر بندری لذت می‌برند، چمدانشان را هم با اجناس باکیفیت پر کنند. بندرعباس شهری است که هم بازارهای مدرن دارد و هم بازارهای سنتی. با ما همراه باشید و با تعدادی از بهترین مراکز خرید بندرعباس آشنا شوید.

میدان ۱۷ شهریور یکی از معروف‌ترین میدان‌های بندرعباس است. این میدان مرکز شهر به حساب می‌آید و بسیاری از مراکز خرید مدرن در آن یا در نزدیکی‌اش قرار دارند. خیلی از تاکسی‌های شهر در میدان ۱۷ شهریور ایستگاه دارند. اگر از راننده‌ها اسم شهربانی را به‌جای ۱۷شهریور شنیدید گیج نشوید، این خیابان در بندرعباس با اسم شهربانی هم شناخته می‌شود.

مرکز خرید سیتی‌سنتر بندرعباس

مرکز-خرید-سیتی-سنتر

سیتی سنتر

سیتی‌سنتر با حدود ۵۰۰ واحد تجاری یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید بندرعباس است. این مرکز خرید سه طبقه در میدان ۱۷ شهریور قرار گرفته است و در آن می‌توانید انواع لباس‌های زنانه و مردانه، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و… را تهیه کنید.

آدرس: بندرعباس، میدان ۱۷شهریور

مجتمع تجاری ستاره جنوب

مرکز-خرید-ستاره-جنوب

مکرکز خرید ستاره جنوب

مجتمع تجاری ستاره جنوب در ساحل این شهر ساخته شده است. هر طبقه از این مرکز خرید کاربری خاص خودش را دارد، مثلا طبقه همکف به فروش طلا و جواهر، طبقه‌های اول و دوم به فروش پوشاک و سایز لوازم، طبقه سوم به شهربازی و طبقه بالا به سالن سینما اختصاص داده شده.

در این مرکز خرید چندین فست‌فود و رستوران وجود دارد تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند غذای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. مجتمع تجاری ستاره جنوب فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از مراکز تفریحی بندرعباس هم به حساب می‌آید.

آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی

مجتمع تجاری ستاره شهر

مرکز-خرید-ستاره-شهر

مرکز خرید ستاره شهر

مجتمع تجاری ستاره شهر هم فاصله کمی با سیتی‌سنتر دارد. ۴۰۰ واحد تجاری این مجتمع انواع پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم کامپیوتر، موبایل، ساعت، عطر، کیف و کفش و… را به فروش می‌رسانند. فست‌فود و رستوران و سالن سینما هم از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

آدرس: بندرعباس، میدان ۱۷شهریور

مرکز خرید زیتون

مرکز-خرید-زیتون

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون مثل سیتی‌سنتر و ستاره شهر بزرگ و نوساز نیست، اما هنوز هم بسیاری از بندرعباسی‌ها برای پیداکردن برندها و جنس‌های خوب به همین پاساژ می‌روند.

قیمت اجناس این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید مدرن مناسب‌تر است و می‌توانیم آن را یکی از بازارهای ارزان بندرعباس به حساب بیاوریم. بعد از گشت‌زدن بین مغازه‌های پاساژ می‌توانید در کافی‌شاپی که در طبقه همکف قرار دارد بنشینید و نوشیدنی خوشمزه‌ای سفارش بدهید و استراحت کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی

بازار اوزی‌ها و بازار لاری‌ها

بازار-اوزی‌ها

بازار اوزی‌ها

بازارهای اوزی‌های و لاری‌ها از دیدنی‌ترین بازارهای بندرعباس هستند. این دو بازار حدود ۳۰۰ سال قدمت دارند و در گذشته مهم‌ترین بازارهای این شهر بندری بودند.

هنوز هم این بازارها به خاطر قیمت‌های خوبشان و فضای قدیمی‌ای که دارند، بسیاری را جذب می‌کنند. فاصله بازارهای اوزی‌ها و لاری‌ها با هم فقط ۵ دقیقه است و پیاده می‌توانید بینشان جا‌به‌جا شوید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی

بازار سنتی بندرعباس

بازار-سنتی-بندرعباس

بازار سنتی بندرعباس

بازار سنتی بندرعباس هم فاصله چندانی با مراکز خرید دیگر شهر ندارد. اگر می‌خواهید بافت سنتی شهر را تجربه کنید و چشمانتان را به دیدن لباس‌های سنتی و رنگ‌های شاد مهمان کنید، رفتن به بازار سنتی بندر عباس را از دست ندهید. در این بازار می‌توانید صنایع دستی محلی و اجناس ارزان یا دست دوم پیدا کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی

 دیگر مراکز خرید بندرعباس:

مرکز خرید ملکه آسمان‌ها

مجتمع تجاری ملکه آسمان ها در محله چاه محمودی بندرعباس و در میدان شهدا،بلوار امام خمینی واقع شده است.

مرکز خرید نیلی

مرکز خرید نیلی برای خرید پوشاک ، لوازم آرایشی ، عطر و ادکلن و … بهترین مرکز خرید است.

آدرس: بندرعباس،‌ بلوار طالقانی

نخیل سنتر

مرکز خرید نخیل یکی از دیدنی‌های بندرعباس است که با فضایی مدرن و امکانات متعدد خود مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار می‌گیرد. این مرکز خرید در منطقه دو هزار کوه بندرعباس قرار دارد که در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید و بیش از ۵۰ واحد تجاری را در خود جای‌داده است. آدرس: بندرعباس، چهار راه نخل ناخدا، روبه‌روی جهاد دانشگاهی

برای رزرو هتل های بندرعباس این صفحه را ببینید. 

 

دسته:مرکز خرید

مطالب مرتبط :

معرفی فرودگاه بندرعباس و تمام امکاناتی که در انتظار شماست

معرفی فرودگاه بندرعباس و تمام امکاناتی که در انتظار شماست

2 آبان 1402
راهنمای سفر به بندرعباس، قلب تپنده هرمزگان

راهنمای سفر به بندرعباس، قلب تپنده هرمزگان

23 بهمن 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد