قیمت اقامت در هتل‌های کیش چقدر است؟

تاریخ انتشار : 25 دی 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قیمت اقامت در هتل‌های کیش چقدر است؟

آدم وقتی کیش می‌رود، جزیره سواحل بی‌پایان و زیبایی‌ها باید فکر همه جا را بکند. چون معمولا هزینه سفر به کیش متفاوت از سفر به شهرهای دیگر در می‌آید. و اگر فکر مسائلی مثل قیمت هتل کیش را نکرده باشی، ممکن است در جزیره تفاوت‌ها غافلگیر شوی. یکی از سوالات اساسی در هر سفری و از جمله سفر به کیش، قیمت هتل‌های کیش است. اینکه اگر در هتلی لوکس بخواهی بمانی چند درمی‌آید و اگر بخواهی سفری اقتصادی داشته باشی، چقدر آب می‌خورد.

هتل‌های لوکس ساحلی کیش

ایران در کل ۲۹ هتل پنج ستاره دارد که سهم جزیره کیش از این تعداد ۹ هتل است. هتل های پنج ستاره و لوکس جزیره، امکانات کاملی دارند و در معماری آنها آخرین استاندارهای روز جهانی رعایت شده است. آن نوع معماری‌ای که تو را مجذوب خود می‌کند و باخودت می‌گویی کاش یک شب را در این هتل می‌ماندم. هتل‌های لوکس کیش که بیشترشان از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره‌اند، اتاق‌هایی برای سلیقه‌های مختلف دارد و همین ویژگی باعث شده که معمولا با استقبال روبه رو شوند. بیشترشان نزدیک نوار ساحلی‌اند و اتاق‌هایی با نمای باغ یا روبه دریا دارند. فاصله  هتل‌های ۵ ستاره کیش تا مراکز خرید پرطرفدار کیش چندان نیست و این یعنی اینکه لازم نیست برای رفتن به مراکز خرید پول اضافه‌ای بابت تاکسی بدهید.

بیشتر هتل‌های لوکس کیش مجهز به وسایل تفریحی یا سالن‌های بازی هستند و اگر نخواهید برای گشت و گذار به اطراف جزیره بروید در خود هتل نیز می‌توانید سرگرم شوید. استخر، زمین بازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودکان، قایق سواری و غواصی اختصاصی از جمله امکانات هتل های ۵ ستاره کیش است. در این هتل‌ها نگران منوی غذا نیز نباید بود. وجود چندین رستوران که هم غذاهای سنتی و هم غذاهای فرنگی و دریایی دارد، دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارد. البته که همه اینها نیز ارزان تمام نمی‌شود.

نام هتلآدرس
سورینت مریمضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر
ترنجمیدان جاسک، ابتدای جاده جهان
داریوشمیدان داریوش
شایگانجنب بازار پردیس، پشت بازار پانیذ

 

هتل‌های متوسط ساحلی کیش

کیش شهری توریستی است و شهرهای توریستی و ساحلی معمولا هتل‌های زیادی دارند. و تعریف کلمه متوسط نیز در آنها فرق می‌کند. یعنی در حقیقت هتل‌های ۴ ستاره کیش که ما به آنها متوسط می‌گوییم امکاناتی همچون هتل‌های ۵ ستاره دارند. و تفاوت آنها با هتل‌های لوکس تنها در جزئیات است. مثلا هتل‌های لوکس دارای زمین تنیس یا اسکله اختصاصی تفریحی هستند و آنها نه. برخی از آنها از مراکز خرید دورند، یا برخی از آنها نیاز به بازسازی دارند و کارکنان برخی دیگر نسبت به هتل‌های ۵ ستاره آموزش کمتری دیده‌اند.

اما از بیشتر آنها همچنان می‌شود آبی بیکران دریا را دید و تقریبا همه آنها فضای سبز پر دارو درختی دارند که برای پیاده روی و استراحت مناسب است. باید بگوییم تعداد ستاره‌های هتل ربط مستقیمی با قیمت نیز دارد. و تفاوت فاحش قیمت را می‌توان بین هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره جزیره به خوبی مشاهده کرد. به عنوان مثال هتل هلیا یکی از هتل‌های ۴ ستاره مناسب کیش است که لب دریاست، محوطه سبز وسیعی دارد و امکاناتش هم درخور توجه است.

نام هتلآدرس
گراندروبه روی بازار ونوس
هلیامیدان ساحل، روبه روی بازار زیتون
ارمبلوار خیام
شایلیبلوار دریا
سورینت صدفمیدان امیرکبیر
فلامینگومیدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا

بیشتر بخوانید: هتل‌های ساحلی کیش و تماشای غروب دل انگیز

هتل‌های اقتصادی ساحلی کیش

شاید باورتان نشود ولی در کیش کلمه اقتصادی نیز  که در معنای معمولش به معنی به صرفه و با قیمت مناسب به کار می‌رود آنچنان معنا ندارد. چون اینحا جزیره تفاوت‌هاست و این در قیمت هتل‌ها نیز مشهود است. در کیش قیمت هتل های سه ستاره گاهی همپایه هتل های ۴ ستاره است و این به خاطر نزدیکی این هتل‌ها به مرکز خرید و جاهای دیدنی کیش است. و در وهله دوم به دلیل دارا بودن سوئیت که در کم کردن هزینه های سفر می‌تواند موثر باشد. نمونه‌ای از این هتل‌ها هتل تماشا است. نمونه دیگر این هتل‌ها، هتل گاردنیا است که می‌شود برای اقامت گروهی آن را انتخاب کرد و هزینه‌های سفر را پایین آورد.

رزرو هتل‌های کیش با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد