بهترین هتل مشهد کدام است؟

تاریخ انتشار : 7 آذر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۹ خرداد ۱۴۰۱
بهترین هتل مشهد

مشهد هتل‌های زیادی دارد و تنوع هتل‌ها آدم را گاهی در انتخاب سردرگم می‌کند. همین دایره گسترده هم باعث می‌شود یکی از سوالات اصلی در سفر به مشهد برای مسافرانش این باشد: بهترین هتل مشهد کجاست؟ ما براساس رای کاربران اسنپ تریپ، بهترین هتل مشهد را در سه دسته لوکس، نیمه لوکس و متوسط گنجانده‌ایم. هتل‌هایی که از نظر امکانات، مهمان‌نوازی و دسترسی به حرم رضوی امتیاز بالاتری دارند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصرطلایی

مشهد هتل پنج ستاره کم ندارد. اما یکی از بهترین آنها که همه توقعات از یک هتل ۵ ستاره را برآورده می‌کند و به خصوص برای خانواده ها مناسب است، هتل قصرطلایی است. هتل قصر طلایی مثل دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد، هتل شیک و مجللی است. ۵ دقیقه بیشتر با حرم مطهر فاصله ندارد و عنوان بزرگترین و مجلل ترین هتل ایران را هم یدک می‌کشد. هتل قصر طلایی واقعا مثل یک قصر می‌ماند. ستون های عظیم و پله های مارپیچ دارد و لوسترهای بزرگی که از سقف آویزان است و همه جا را روشن کرده، به اضافه تزئیات مجلل هتل، گچ بری‌ها و آینه کاری‌ها باعث می‌شود موقع راه رفتن در آن فکر کنیم که در کاخ ورسای یا کاخی مانند آن هستیم.

هتل در بیست طبقه، اتاق‌های متنوعی برای سلیقه های مختلف دارد. هم اتاق‌های یک تخته و هم سوئیت ها و آپارتمان‌های رویال دارد که با آخرین امکانات تجهیز شده‌اند و از پنجره‌هایش می‌شود صحن حرم را دید. جدا از این خود هتل هم در ارائه امکانات سنگ تمام گذاشته. چندین رستوران شامل رستوران های پنج قاره، بوفه صبحانه، رستوران سنتی، رستوران کلاسیک و رستوران تابستانی رو به حرم مطهر دارد و بوفه صبحانه اش بزرگترین سالن پذیرایی شهر است.

غیر از اینها، هتل قصرطلایی در هریک از مجموعه‌های تفریحی اش کافی شاپی مخصوص دارد و استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه ای، سالن‌های زیبایی، پزشک مقیم، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) از آن هتل بی نقصی ساخته است. البته ناگفته نماند که برای ماندن در این مجموعه باشکوه باید پول خوبی هم خرج کرد. یک شب اقامت در اتاق دونفره قصرطلایی که یک تخت اضافه نیز دارد، ۴۳۹ هزار تومان تمام می‌شود که به نظر خیلی‌ها به امکانات متعددش می‌ارزد.

مشاهده و رزرو هتل قصر طلایی مشهد از اسنپ تریپ

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا

در بین هتل های چهارستاره مشهد، هتل آسیا از نظر مسافران یکی از بهترین هاست. هتل در خیابان پاسداران واقع شده، بنابراین با ماشین ۵ دقیقه بیشتر تا حرم فاصله ندارد و اگر هم پای پیاده بخواهید بروید هشت دقیقه بعد در صحن حرم رضوی هستید. به غیر از آن هتل دسترسی خوبی به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و ایستگاه راه آهن دارد و از آنجا که در منطقه تجاری مشهد واقع شده، به مجتمع آلتون، بازار زیست خاور و بازارچه جنت نزدیک است و سوغاتی های سفر را می‌شود از آنجا خرید.

هتل آسیا اگر نگوییم بهترین هتل مشهد، از دنج ترین و مناسب‌ترین آنهاست. اتاقها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل طوری چیده شده که آدم احساس می‌کند در خانه خودش است، همه چیز ساده و خودمانی است و از اتاق‌تان که بیرون بیایید پا در دنیای پراز امکانات هتل می‌گذارید. جایی که امکاناتی مثل لابی بزرگ، رستورانی با انواع و اقسام غذاها، زمین تنیس، فروشگاه، زمین بازی کودکان، رستوران و چایخانه سنتی، استخر،سونا و جکوزی دارد. به اضافه گیم نت، فضای سبز و درختکاری شده برای پیاده روی و چایخانه‌ای در بامش. منظره شهر و تمام هیاهویش زیرپایت است و چی از این بهتر؟

مشاهده و رزرو هتل آسیا مشهد از اسنپ تریپ

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به مشهد

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

هتل اسپینو

درست است که مشهد هتل های زیادی دارد، اما آنهایی معمولا با اقبال مواجه می‌شوند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، تمیز و راحت هم باشند و هتل اسپینو به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد این ویژگی‌ها را دارد. هتل اسپینو، هتل نوساز و شیکی است. در سال ۹۳ کارش را شروع کرده و ۸ طبقه دارد و از آنجایی که در خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته، به مراکز خرید مهم شهر مثل پاساژ ۱۷ شهریور که به اجناس ارزان و باکیفیتش معروف است و پاساژهای افشار، حریر و آسیا نزدیک است.

اسپینو همچین تا حرم ۱۵ دقیقه بیشتر فاصله ندارد و جدا از آن داشتن رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی، سونا و جکوزی و سرویس رفت و برگشت به حرم و اتاق هایی که هرکدام به آشپزخانه مجهزند، از اسپینو هتل سه ستاره باکیفیتی ساخته است. قیمت‌ها در هتل اسپینو هم چندان گران نیست. قیمت یک شب اقامت در اتاق دوتخته هتل که شامل صبحانه است ۱۱۰ هزار تومان تمام می‌شود و به همه اینها رفتار خوب کارکنان هتل را هم اضافه کنید.

مشاهده و رزرو هتل آپارتمان اسپینو مشهد از اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد