تفریحی خوشمزه در بهترین رستوران‌های تهران

تاریخ انتشار : 19 دی 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۸ بهمن ۱۴۰۱
تفریحی خوشمزه در بهترین رستوران‌های تهران

رستوران گردی و خوردن غذاهای جدید و متفاوت یکی از تفریحات جذابی است که طرفداران خودش را دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که این تفریح هیجان انگیز را دوست دارید و از رفتن به رستوران‎های مختلف و خوردن غذاهای خوشمزه لذت می‌برید این بلاگ برای شماست. شهر تهران، یکی از بهترین شهرها برای امتحان کردن غذاهای متنوع است؛ در این شهر می‌توانید انواع رستوران‌ها را پیدا کنید. در ادامه قصد داریم به سراغ بهترین رستوران های تهران برویم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی؛ چند قدم در خیابان‌های پایتخت!

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با ۶۴ سال سابقه دارای هفت شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران است. شعبات این رستوران که در دل طبیعت، برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان قرار دارند، برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌اند. این مجموعه از امکانات رفاهی گوناگونی مانند سالن‌های VIP، موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… برخوردار است.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج و طبقه ششم آن قرار دارد. این رستوران شامل دو بخش ثابت و متحرک است. بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور خود می‌چرخد و یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها در منوی آن قرار دارند.

رستوران مسلم؛ از قدیمی‌ترین رستوران های تهران

رستوران مسلم

رستوران مسلم که در بازار تهران قرار دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به‌ حساب می‌آید. در بیرون رستوران مسلم همیشه صفی طولانی از مشتریان را می‌توان دید؛ البته با توجه به سرویس‌دهی سریع این رستوران، زیاد منتظر نمی‌مانید. منو این رستوران شامل انواع کباب، باقالی‌پلو، زرشک‌پلو، سبزی‌پلو و ته‌چین است.

معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین (مرغ یا گوشت) است. در این رستوران قیمت غذاها با توجه به حجم  آن‌ها در هر پرس، معقول و مناسب به نظر می‌رسد.

رستو‌‌ران کوبابا، طعم‌هایی به وسعت جهان

رستوران کوبابا، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران به ‌حساب می‌آید. این رستوران در منطقه یک و خیابان جردن یا همان نلسون ماندلا امروزی جای دارد. در منو متنوع این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه و عجیبی مانند پلوی افغانی، اسکندر افندی، خورشت غوره بادمجان و موساکای یونانی تا غذاهای عربی مثل سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص را ببینید. رستوران کوبابا دارای منو باز برای صبحانه است.

۵ پیشنهاد برای خوردن بهترین صبحانه در تهران

رستوران موبی دیک، قدیمی‌ترین سلف سرویس تهران

رستوران موبی دیک از رستوران‌های قدیمی و البته در شمار بهترین رستوران های تهران به‌ حساب می‌آید. این رستوران که در محدوده میدان فردوسی واقع‌شده است، تنوع غذایی بالایی دارد.

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس برای لاکچری‌بازها!

رستوران ۱۳۳ در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس جای دارد. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های تهران است، فضایی بسیار لوکس و لاکچری دارد. فضای دل‌باز، موسیقی زنده و امکان انتخاب غذا به ‌صورت گرم و در لحظه، از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران است.

رستوران اسفندیار، کیفیتی که می‌ارزد!

رستوران اسفندیار

رستوران اسفندیار، یک رستوران قدیمی است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. این رستوران دارای سالنی دل‌باز است و به همین دلیل، ازدحام جمعیت در آن آزاردهنده نخواهد بود. قیمت منوی رستوران اسفندیار، گران است اما غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند.

رستوران سنسو تهران، بهشت دوستداران پاستا

رستوران سنسو در شرق بلوار فردوس قرار دارد. این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران محسوب می‌شود. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ رستوران سنسو، بسیار معروف هستند. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، رستوران سنسو را فراموش نکنید.

رستوران راه چوبی تهران

فود کورت راه چوبی در بزرگراه حقانی جنوب در پارک آب‌وآتش ساخته‌شده است. این رستوران که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود، دارای انواع غذاها، کباب‎ها و غذاهای محلی، پاستا و انواع فست فود است.

خوشمزه‌ترین کباب‌‌ها در رستوران البرز تهران

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران های پایتخت است که در خیابان سهروردی قرار دارد. در رستوران البرز انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شوند و کباب‌های آن بسیار محبوب هستند. این رستوران دارای دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP است.

رستوران نایب تهران

رستوران نایب در پایتخت شعبه‌های مختلفی دارد، شعبه‌ اصلی آن در خیابان وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که انواع مختلف غذاهای باکیفیت ایرانی را سرو می‌کند. بخش اصلی منو رستوران نایب را کباب‌های خوشمزه آن تشکیل می‌دهد.

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

ژوانی یکی دیگر از رستوران های خوب ایتالیایی در شهر تهران محسوب می‌شود که نام آن اخیراً به جنارو تغییر کرده است. این رستوران دارای چهار شعبه‌ مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش است. طعم خاص انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی این رستوران، آن را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

۱۵ پیشنهاد برای رفتن به بهترین کافه های تهران

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی‌قاپو یکی از رستوران های سنتی تهران است که در میدان ونک قرار دارد. اجرای موسیقی زنده، کیفیت عالی غذاها و کارکنان مجرب از ویژگی‌های این رستوران به‌حساب می‌آیند.

رستوران نارنجستان

رستوران بین‌المللی نارنجستان در برج سرو، در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد. در این رستوران، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌شوند. رستوران ایرانی با غذاهای متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهم برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ یازدهم آن قرار دارد. محیط رستوران بسیار زیبا و شیک است و هنگام صرف غذا در آن، از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهید شد.

رستوران نارنجستان

در این بلاگ تلاش کردیم شما را با برخی از بهترین رستوران‌های تهران آشنا کنیم. در پایتخت به انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و فست فود با هر ذائقه و سلیقه‌ای دسترسی دارید.

اگر بعد از آشنایی با بهترین رستوران‌های تهران قصد کردید سفری به تهران داشته باشید، برای خرید بلیط اتوبوس به مقصد تهران پیشنهاد می‌کنیم به سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید و  بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

ممکن است سفر هوایی برای شما راحت‌تر باشد. در این صورت باز هم می‌توانید روی سایت اسنپ‌تریپ حساب کنید و‌ بلیط هواپیما ارزان به مقصد پایتخت را با خیال راحت بخرید.

کجای تهران غذای خیابانی بخوریم؟

تهران کجا بمانیم؟

در سفرتان به تهران اصلا نگران محل اقامت‌تان نباشید. هم هتل‌های لوکس و پنج ستاره و هم اقامت‌گاه‌های اقتصادی در پایتخت پیدا می‌شود.  اسنپ‌تریپ یک مرجع مطمیئن برای رزرو هتل در تهران است و می‌توانید به صورت آنلاین هتل دلخواهتان را رزرو کنید.

۵ مورد از بهترین رستوران‌های بین‌المللی تهران

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد