افطاری در رستوران‌‌های مشهد؛ چند پیشنهاد متفاوت

تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
افطاری در رستوران‌‌های مشهد؛ چند پیشنهاد متفاوت

یکی از لذت‌های ماه رمضان وعده‌های غذایی متفاوت و خوشمزه آن است. رستوران‌ها و کافه‌ها هم که در طول روز در این ماه امکان سرویس‌دهی ندارند با اضافه کردن منوی افطار حال و هوای رمضان را به رستوران‌هایشان می‌آورند. مشهد هم که رستوران‌های خیلی خوبی دارد در روزهای رمضان با منوی افطارش هیجان‌انگیزتر می‌شود. ما در اینجا چند پیشنهاد برای خوردن افطاری در رستوران‌های مشهد نوشته ایم.

رستوران حلما

این رستوران در هتل خانه سبز واقع شده و یکی از کامل‌ترین منوها را دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با برنج ایرانی و گوشت گوسفندی می‌توانید امتحان کنید. اگر هم اهل غذاهای فرنگی و فست‌فود باشید باز هم این رستوران انتخاب خوبی برایتان است. همچنین بوفه اردور با سالادهایی خوشمزه و متنوع از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران حلما برای افطار منوی مفصلی در نظر گرفته است؛ زولبیا و بامیه و نان و پنیر و شله‌زرد و آش از خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید در منوی افطار رستوران حلما آن‌ها را بچشید.

آدرس: مشهد، میدان توحید، توحید ۲۶، هتل خانه سبز

رستوران قصر ارس

این رستوران یکی از رستوران‌های خیلی خوب مشهد است. در قصر ارس می‌توانید در سالن مجلل رستوران یا در فضای باز و زیبای مجموعه بنشینید و با منوی افطار رستوران که شامل زولبیا و بامیه و آش و حلیم است روزه‌تان را باز کنید. در این رستوران غذاها به صورت روزانه و با بهترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. جذاب‌ترین نکته درباره این رستوران نان تازه‌ای است که در تنور رستوران پخته می‌شود و عطر و طعم نان تازه حس و حال بهتری به سفره‌تان می‌دهد.

آدرس: مشهد، شاندیز، بعد از میدان کاج

رستوران سید و پسران جاغرق

این رستوران در سال ۷۴ افتتاح شده است و باغ و طبیعت زیبایی دارد و اگر بخواهید در فضایی متفاوت افطار کنید این رستوران انتخاب خوبی است. رستوران سید و پسران به دیزی‌های سنگی‌اش معروف است، اما در منویش چلو ماهیچه و انواع کباب‌ها وجود دارد. این رستوران برای روزه‌داران در ماه رمضان منوی افطاری شامل زولبیا و بامیه، پنیز، خرما، سبزی و سوپ در نظر گرفته است.

آدرس: طرقبه، نرسیده به جاغرق، سمت چپ رودخانه

رستوران عطار

اگر از طرفداران حلیم‌های مشهد هستید باید رستوران عطار را امتحان کنید. معروف است که این رستوران در مشهد بهترین حلیم را سرو می‌کند. حلیم‌های رستوران عطار در ماه رمضان هر روز از ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر آماده می‌شوند. برای افطار در ماه رمضان می‌توانید در رستوران عطار غذاها و دسرهایی مثل شله‌زرد، دیگچه زعفرانی و آش شله‌قلمکار را هم امتحان کنید.

آدرس: مشهد، نبش امامت ۷۰

رستوران ایتالیایی نارون

اگر طرفدار غذاهای ایتالیایی‌ای مثل پاستا و پیتزا هستید می‌توانید برای افطار به رستوران ایتالیایی نارون بروید. تفاوت مهم این رستوران با رستوران‌های دیگر ایتالیایی در این است که رستوران نارون پاستاها هر روز با دستگاه‌های مدرن تهیه می‌کند و همین باعث می‌شود پاستاهای این رستوران طعم پاستاهای ایتالیا را داشته باشند. این رستوران نیز برای ماه رمضان منوی ویژه‌ای برای افطار در نظر گرفته است.

آدرس: ملک‌آباد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۵

اگر قصد سفر به شهر مشهد دارید، می‌توانید هتل و اقامتگاه خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید. همچنین می‌توانید بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت بخرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد