هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم را بشناسید

تاریخ انتشار : 30 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۳ آبان ۱۴۰۱
هتل 5 ستاره استانبول میدان تقسیم

یکی از محبوب‌ترین جاهای استانبول، خیابان استقلال است. خیابانی سرزنده که پر از مغازه، کافه، رستوران و کوچه پس کوچه‌هایی است که جان می‌دهند برای رفتن و قدم زدن. خیابان استقلال که یک سرش به محله دیدنی گالاتا و سر دیگرش به میدان تقسیم میخورد، هتل‌های بسیاری را در خودش جای داده. بیشتر مسافران استانبول هم دلشان می‌خواهد هتل محل اقامتشان در نزدیکی اینجا باشد. تا هم هروقت دلشان خواست از هتل بیرون بزنند و در حال و هوای خیابان پرجنب و جوش استقلال غرق شوند و هم به جاهای دیدنی شهر نزدیک باشند. خیابان استقلال و میدان تقسیم که حال و هوایی مدرن و امروزی دارند، هتل‌های زیادی را در خودشان جای داده‌اند. از هتل‌های دو و سه ستاره تا هتل‌هایی که در آنها آب در دل کسی تکان نمی‌خورد. ما در این پست درباره هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم نوشته‌ایم.

Divan Istanbul

هتل دیوان استانبول

یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم، هتل دیوان است. در هتل دیوان همه چیز برای یک اقامت رویایی فراهم شده، جایی که میتوان تجربه‌های ناب و دست اولی داشت.

سالن بدنسازی ۱۸۰۰ متری ، ماساژ و مرکز آب درمانی و حمام ترکی هتل میتواند خستگی یک روز شلوغ را از تنتان بیرون کند. در رستوران دیوان انواع و اقسام غذاهای خوش طعم ترکی و مدیترانه‌ای را میتوان تجربه و در رستوران ژاپنی‌اش خود را به یک سوشی لذیذ مهمان کرد. اگر  هم خواستید کامتان را شیرین کنید، شیرینی فروشی هتل باقلواهای فرداعلایی را برای مشتریان هر روزه‌اش تدارک می‌بیند. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل پنج ستاره ۵۵۸ هزار تومان تمام می‌شود.

فاصله تا جاهای دیدنی و مراکز: هتل دیوان با خیابان پرجنب و جوش استقلال،  کافه‌ها، رستوران‌ها و گالری‌هایش ۵ دقیقه بیشتر فاصله ندارد. کاخ دولما باغچه استانبول در یک کیلومتری هتل قرار دارد و از هتل تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر راه است.

آدرس: Asker Ocağı Caddesi 1, Taksim, Istanbul, 34367

شما می توانید بلیط هواپیمای تهران استانبول را از اسنپ تریپ رزرو کنید. 

InterContinental Istanbul

هتل اینترکونتینتال استانبول

هتل اینتر کونتینتال کمتر از ۵ دقیه پیاده با میدان تقسیم فاصله دارد. و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به میدان مشهور نیستانتاسی که هم مرکز خرید و هم مرکز تفریحی است رسید. آنچه هتل اینترکونتینتال را در شمار بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم قرار میدهد امکانات عریض و طویل هتل است. بسیاری از اتاق‌های هتل منظره‌ای رو به میدان تقسیم و تنگه زیبای بسفرس دارند و همین کافی است تا هوس رزرو اتاق در این هتل به جان آدم بی‌افتد.

در یکی رستوران‌های هتل میتوان غذاهای ترکی و عثمانی را همزمان با تماشای تصاویر پانوراما از تنگه بسفرس میل کرد. و در رستوران باغ هتل میتوان مزه غذاهای بین‌المللی را چشید. شیرینی فروشی هتل، شکلات دست سازهای هوس‌انگیزی ارائه می‌کند. و در بار هتل میتوان خود را به کوکتل‌های هیجان‌انگیزی مهمان کرد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، استخر در فضای باز و مرکز درمان و مراقبت از پوست و بدن از جمله امکانات هتل اینتر کونتینتال است. قیمت یک شب اقامت در اتاق استاندارد این هتل برای دونفر ۵۹۷ هزار تومان است.

فاصله تا جاهای دیدنی و مراکز: هتل تا خیابان استقلال ۲۵۰ متر فاصله دارد. ایستگاه میدان Taksim در ۵۰ متری هتل قرار گرفته و از هتل تا بیمارستان Acibadem Taksim تنها یک کیلومتر راه است.

آدرس:Asker Ocağı Cad. No:1, Taksim, Istanbul, 34435

The Marmara Taksimهتل مارمارا تقسیم

هتل مارمارا تکسیم، در فاصله ۱۰۰ متری از میدان تقسیم قد علم کرده و به خاطر ارتفاع بلندش میتوانید در آن همچون یک پرنده دید وسیعی به شهر و تنگه بسفرس داشته باشید. دلایلی که هتل مارمارا را به یکی از اولین انتخاب‌های مسافران استانبول تبدیل کرده اینهاست: اتاق‌های بزرگ و دلباز، استخر فضای باز، حمام ترکی، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا، سولاریوم و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر.

در یکی از رستوران‌های هتل میتوان کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعمی نوش جان کرد و در یکی دیگر درحالی که تصاویر  پانوراما از شهر در تراس آن پخش می‌شود میتوان غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین المللی را. فروشگاه‌ شکلات هتل هم مجموعه‌ای از شیرینی و شکلات‌ها را پیش رویتان قرار می‌دهد. قیمت هر شب اقامت در اتاق دو تخته هتل مارمارا تقسیم با منظره شهر برای دو نفر ۸۰۰ هزار تومان است.

فاصله تا جاهای دیدنی و مراکز: کاخ دولما باغچه در ۱۵ دقیقه‌ای هتل واقع شده. و هر وقت اراده کنید می‌توانید در خیابان استقلال باشید، گشتی در مغازه‌هایش بزنید یا لذت زندگی شبانه شهر را تجربه کنید.

آدرس: Osmanli Sokak 1/B, 34437 Istanbul, Istanbul, 34437

بیشتر بخوانید: به جای ترکیه کجا برویم؟

CVK Park Bosphorus

هتل سی وی پارک بوسفروس

هتل سی وی کی بسفرس، تنها ۱۵۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد و یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم محسوب می‌شود. هتل سی وی کی مثل یک شهر می‌ماند. دو استخر، حمام ترکی، سونا و امکانات ماساژ از جمله امکانات هتل است به اضافه تراس هایی که وقتی در آن می‌ایستی تنگه نیلگون بسفرس پیش رویت است. جدا از اتاق‌های بسیار لوکس هتل که در آنها آب توی دلتان تکان نمی‌خورد، سوئیت‌های هتل در ساختمان بسیار لوکس قرار گرفته‌اند و با امکانات کاملی همچون خانه، فرصت تجربه یک زندگی را بهتان می‌دهند. هتل سی وی کی سه رستوران دارد که در یکی غذاهای دریایی سرو می‌شود، در یکی غذاهای گوشتی و در دیگری سوشی و غذاهای ژاپنی. هتل سی وی کی هتل گران قیمتی است. هزینه اقامت در اتاق دابل آن برای یک شب ۹۴۶ هزار تومان تمام می‌شود.

فاصله تا جاهای دیدنی و مراکز: هتل سی وی کی ۴۰۰ متر با خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. کاخ دولماباغچه در ۵ دقیقه‌ای هتل واقع شده. مرکز تجاری Zorlu ،۷کیلومتر و پارک Istinye Park در ۱۱ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Gümüssuyu Mahallesi, Inönü Caddesi 8, Istanbul, 34437

شما می توانید بلیط هواپیمای استانبول تهران را از اسنپ تریپ رزرو کنید. 

Gezi Hotel Bosphorus

هتل گزی بوسفروس

هتل گزی بسفرس درست کنار متروی میدان تقسیم واقع شده. و از هتل که بیرون بیایید با دو دقیقه پیاده‌روی به خیابان استقلال می‌رسید. هتل گزی بسفرس هتل همه چیز تمامی است. در اتاق‌هایی با کف چوبی که یا چشم‌اندازی به تنگه بسفرس دارند و یا باغ، می‌توانید اقامت داشته باشید. از ماساژ آرام در آبگرم لذت ببرید یا خودتان را به خدمات دیگر هتل مثل مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، حمام گرمایش و سونا مهمان کنید. آب درمانی کنید یا به تماشای چشمه یخ هتل بنشینید.

رستوران هتل منظره‌ای نفس‌گیر به تنگه بسفرس دارد. و منویش فهرستی کامل از انواع نوشیدنی ها و غذاها را شامل می‌شود. امکان اجاره خودرو، گردش در مرکز خرید هتل و تهیه بلیط موزه‌ها و جاذبه‌های محلی شما را کاملا بی‌نیاز از هر نیازی می‌کند. قیمت یک شب اقامت در اتاق دونفره رو به باغ این هتل ۵۵۹ هزار تومان است.

فاصله تا جاهای دیدنی و مراکز: ۵ دقیقه پیاده تا بسفرس، ۱ کیلومتر تا کاخ دولماباغچه، ۱۵ دقیقه تا گالاتا از هتل گزی راه است و فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در ۲۱ کیلومتری آن واقع شده.

آدرس: Mete Cad. 34, Taksim, Istanbul, 34437

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم

The Parma Hotel Taksim

این هتل ۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد.

Elite World Istanbul Hotel

فاصله این هتل از میدان تقسیم ۵۰ متر است.

Rixos Pera

فاصله  این هتل تا خیابان استقلال و  میدان تقسیم ۲۰۰ متر است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های استانبول

دسته:جهانگردیهتل

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد