لیست هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) به‌همراه جزئیات و عکس

تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۹ آذر ۱۴۰۱
لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا(ع)

هتل‌های نزدیک حرم بارگاه امام هشتم شیعیان همیشه از پرطرفدارترین‌ها هستند. هر وقت اراده کنید می‌توانید در حرم باشید و به علاوه متحمل هزینه‌های جانبی مثل هزینه رفت و آمد برای رسیدن به مرکز شهر نمی‌شوید. ما در این پست لیست هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) را نوشته‌ایم که انتخاب برایتان آسان‌تر باشد. این هتل‌ها از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل تا هتل‌های ۱ ستاره و اقتصادی، که در فاصله چند متری تا یک کیلومتری حرم قرار دارند را شامل می‌شود. با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل‌های ۵ ستاره‌ی نزدیک حرم مطهر

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه از هتل‌های نزدیک حرم و یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هاست و تنها هتل مشهد است که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) جای گرفته. این هتل در ضلع شرقی حرم مطهر و ورودی صحن هدایت قرار گرفته و نهایت فاصله‌اش با حرم ۵ دقیقه است. اقامت در هتل قصرالضیافه مشهد لذت استراحت در فضای آرام و معنوی و دیدن منظره‌ی حرم مطهر از اتاق‌های هتل را به همراه دارد. همچنین فضای سبز، فروشگاه، کافی‌شاپ و ۲ رستوران که یکی در خود هتل و دیگری رستوران تابستانی در فضای باز با منوهای متنوع از دیگر امکانات این هتل است. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد دارد. از هتل تا پارک ژوراسیک ۱۳ دقیقه راه است. اگر اهل خرید و پاساژگردی هستید، به پاساژ جواد سر بزنید و اگر اهل غذا و شکم‌گردی هستید، علاوه بر رستوران خود هتل قصرالضیافه می‌توانید به رستوران مرسده بروید که تنها ۱۰ دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارد. هزینه اتاق‌های این هتل با توجه به فصل سفر شما متفاوت است. 

هتل قصرالضیافه نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل قصرالضیافه: مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت

هتل مدینه‌الرضا مشهد

از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به بارگاه ملکوتی امام رضا هتل مدینه الرضا مشهد است. تنها رستوران گردان مشهد، اتاق بازی کودکان و مجموعه آبی و کتابخانه دارد. واحدهای اقامتی هتل مدینه‌الرضا شامل اتاق‌های لوکس و ویژه، اتاق کانکت، سوییت و آپارتمان است. در این هتل لوکس با معماری ایرانی اسلامی و زیبا با چهار رستوران و یک چایخانه سنتی از شما پذیرایی می‌شود تا لحظاتی ناب را تجربه کنید. حرم امام رضا در کمتر از ۴۰۰ متری هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارد و در هر ساعتی از شبانه روز برای زیارت می‌توانید به سمت حرم راهی شوید. از اتاق‌های یک تخته تا دابل و اکونومی  هتل مدینه الرضا قابلیت رزرو آنلاین دارد. 

هتل مدینه الرضا نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل مدینه الرضا: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از هتل‌های خیابان امام رضای مشهد است، یعنی همان خیابانی که مستقیم به حرم ختم می‌شود. فاصله‌ی تقریبا یک کیلومتری این هتل تا حرم رضوی و از آن گذشته چشم‌انداز حرم از ساختمان ۲۵ طبقه‌ای هتل آن را به یکی از انتخاب‌های اصلی برای کسانی که دنبال هتل همه‌چیز تمامی هستند تبدیل کرده است. رستوران‌های متعدد و روف گاردن با باغی مصفا، مجموعه ورزشی و بازارچه خرید سوغات همگی از امکانات هتل مجلل درویشی است. از منظره پنجره اتاق‌های هتل درویشی، شهر زیر پای شماست! همچنین در طبقه ۱۷ هتل، رستوران آتریوم با فضای باز میانی، که می‌توانید از لابی هتل تا بالاترین طبقه‌ی هتل را ببینید، قرار گرفته است. اتاق‌های اکونومی، سه تخته امپریال، پنت هاوس دو تخته دابل و سه تخته اسپا اتاق‌های ویژه هتل درویشی هستند که قیمت آن‌ها برای یک شب روی سایت اسنپ تریپ قابل مشاهده است.

هتل مجلل درویشی نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل مجلل درویشی: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا و لوکس که همه امکانات آن نوید یک اقامت دلنشین و خاطره‌انگیز را می‌دهد هتل الماس ۲ مشهد است. هتل الماس ۲ با امکاناتی نظیر اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون متنوع، کافه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی و اسپا و بازارچه خرید اختصاصی هتل، یک سفر آرام و با کیفیت را در فضای معنوی نزدیک حرم به ارمغان می‌آورد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد متفاوت‌تر از دیگر هتل‌هایی‌ست که در آن اقامت داشته‌اید؛ در عین حال که در مشهد هستید با طراحی جذاب اتاق‌ها به تمدن‌های دیگر کشورها هم سفر می‌کنید. با توجه به سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با سبک تمدن آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، صفویه، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب، و هند، که هر یک رنگی به خصوص و چیدمانی زیبا دارند، یکی را انتخاب و اقامت خود را در شهر مشهد به‌یادماندنی کنید. قیمت هر یک از این اتاق‌ها با توجه به فصول مختلف سال متفاوت است.

هتل الماس 2 نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل الماس ۲: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل بین المللی قصر مشهد

از دیگر هتل‌های نزدیک حرم امام رضا که ۵ ستاره و مجلل مشهد است، به هتل قصر می‌توان اشاره کرد. هتلی که نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی، خوش‌رویی پرسنل و کیفیت خدمات و امکاناتش در بین مسافران زبانزد است و باعث شده تا این هتل را بارها برای اقامت در مشهد انتخاب کنند. از اتاق‌های ۱ تخته تا سوئیت و آپارتمان‌های ۳ و ۴ تخته را در هتل بین المللی قصر مشهد می‌توانید رزرو کنید. موقعیت خوب و مناسب هتل بین المللی قصر مشهد امکان دسترسی به بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مشهد را برای مهمانان فراهم کرده است. شما همچنین برای گردش می‌توانید به پارک ژوراسیک مشهد بروید که تنها ۱۰ دقیقه تا هتل بین المللی قصر فاصله دارد. بسته به نوع و تعداد نفرات مورد نظرتان، هزینه یک شب اقامت متفاوت خواهد بود که در اسنپ‌تریپ می‌توانید به راحتی اتاق‌ها و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه و بهترین را انتخاب کنید.

هتل بین المللی قصر مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل بین المللی قصر: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

 

بیشتر بخوانید: هتل آپارتمان‌های دور از حرم مشهد

هتل‌های ۴ ستاره‌ی نزدیک حرم مطهر

هتل جواد مشهد

۵ دقیقه که از هتل جواد مشهد پیاده راه بروید به حرم امام رضا (ع) می‌رسید. هتل جواد بنای نوسازی دارد، به جاهای دیدنی مشهد از جمله آرامگاه نادرشاه افشار نزدیک است. مجموعه ورزشی، رستورانی با منوی پر و پیمان هم از جمله امکاناتش است. در هتل جواد مشهد از سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس و اسپا می‌توانید استفاده کنید. از اتاق‌های اقتصادی تا سوئیت‌های VIP با ظرفیت ۱ تا ۴ نفر با قیمت‌های متفاوت قابل رزرو است.

هتل جواد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا سوم

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به مشهد

هتل اترک مشهد

فاصله ۸۰۰ متری این هتل با حرم امام رضا، آن را به یکی از انتخاب‌های کسانی که می‌خواهند نزدیک حرم باشند تبدیل کرده است. هتل اترک مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است. هتل اترک مشهد، هتل آرام و دنجی است و فروشگاه، رستوران، پارکینگ از جمله امکاناتش محسوب می‌شود. این هتل امکاناتی مثل کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، سالن بدنسازی و رستوران ایرانی را دارد.  هتل اترک مشهد اتاق‌های ۱ و ۲ تخته استاندارد و VIP، و سوئیت‌ها و آپارتمان‌های ۴ و ۶ نفره را با قیمت‌های متفاوت برای رزرو دارد. با توجه به تاریخ و فصل سفر، تعداد شب‌های اقامت، و نوع اتاق انتخابی، هزینه پرداختی شما تغییر می‌کند.

هتل اترک نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل اترک مشهد: میدان بیت المقدس، فلکه آب جنب بازار رضا

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس با قرار گرفتن در خیابان امام رضا، به بازارهای اصلی مشهد هم نزدیک است. رستوران هایش چشم اندازی رو به حرم دارند که هم غذاهای فرنگی سرو می‌کنند و هم غذای ایرانی. هتل الماس مشهد با داشتن سالن اجتماعات بزرگ برای آن دسته که به قصد کار به مشهد سفر کرده‌اند هم مناسب است. موقعیت جغرافیایی هم به مزایای هتل الماس ۱ مشهد اضافه کرده است؛ با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای زیارت به حرم بروید و از درب باب‌الرضا وارد حرم امام رضا شوید. در هتل الماس ۱ مشهد اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره با قیمت‌های متفاوت قابل رزرو هستند. با توجه به فصل و تاریخ سفر هزینه اقامت در مشهد تغییر می‌کند.

هتل الماس 1 نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل الماس ۱: خیابان امام رضا، امام رضای ۴ و ۶

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از نزدیکترین هتل‌های مشهد به بارگاه امام هشتم شیعیان است. یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم که با امکاناتی نظیر رستوران ایرانی و فرنگی، استخر و سونا و ماساژ و حمام ترکی و اتاق‌ها و آپارتمان‌های با کیفیت از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) پذیرایی می‌کند. یکی از مزایای هتل کیانا مشهد نزدیکی به حرم امام رضا بوده که با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم بروید. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کیانا مشهد امکانات یک هتل ۴ ستاره را پیدا خواهید کرد؛ از جمله تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت، و تلفن. هتل کیانا مشهد اتاق‌های یک تخته، دابل، چهار تخته و کانکت دارد که بازه قیمتی آن در فصول مختلف سال متفاوت است.

هتل کیانا نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل کیانا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل الماس نوین مشهد

هتل ۴ ستاره الماس نوین که تنها ۸۰۰ متر با حرم امام رضا فاصله دارد، از هتل‎‌های خوب مشهد به‌شمار می‌رود. امکاناتی مانند رستوران و کافه فضای باز، استخر و سونا، اسپا، حمام سنتی، روم سرویس ۲۴ ساعته و سالن همایش در هتل الماس نوین مشهد برای مهمانان فراهم شده. از اتاق‌های ۱ تخته با قیمت مناسب تا سوئیت‌های ۵ تخته در این هتل قابل رزرو است که هم در سفرهای کاری و هم سفرهای خانوادگی، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت محسوب می‌شود. اگر اهل خرید هستید، سری به مرکز خرید آرمان بزنید که تنها نه دقیقه با هتل الماس نویسن فاصله دارد. استان خراسان رضوی علاوه بر زیارتی بودنش، ییلاقات خوش آب و هوایی هم دارد. اگر اهل گردش و تماشای جاهای طبیعی هستید، نیم ساعته می‌توانید به طرقبه و پارک جنگلی وکیل آباد بروید.

هتل الماس نوین مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل الماس نوین: خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

بیشتر بخوانید: مراکز خرید مشهد 

هتل فردوس مشهد

در زمان اقامت در هتل فردوس مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم، به مکان‌های دیدنی و تاریخی مشهد و مراکز خرید این شهر هم دسترسی مناسبی دارید. کیفیت عالی امکانات و خدمات ارائه‌شده، خوش‌رویی پرسنل و اتاق‌های دلباز و روشن هتل فردوس مشهد باعث شده‌اند تا مسافران باز هم به این هتل برگردند. بازار رضا، پاساژ کیمیا، مرکز خرید آسمان، مجتمع تجاری اکسون، و بازار هفده شهریور برخی از مراکز خرید خوب و معروف مشهد هستند که از هتل فردوس مشهد می‌توانید به آنها سر بزنید. پارک میرزا کوچک‌خان، باغ خونی، گنبد خشتی، آرامگاه نادرشاه، و مسجد گوهرشاد برخی از دیدنی‌های نزدیک به هتل فردوس هستند. در این هتل ۴ ستاره می‌توانید اتاق و سوئیت مورد نظرتان را به همراه سه وعده غذایی یا بدون آن‌ها رزرو کنید. 

هتل فردوس مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل فردوس مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

 

لیست هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا مشهد

هتل تارا مشهد

اگر به‌دنبال هتل قیمت مناسب مشهد که نزدیک به حرم هم باشد هستید، هتل تارا می‌تواند سفر خوبی به مشهد برایتان بسازد. رستوران، کافه، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی و فضای بازی کودکان تنها برخی از امکانات و خدمات این هتل هستند. تمام امکانات و خدمات مورد نیاز سفر در هتل تارا مشهد در دسترس مهمانان قرار گرفته و اقامتی بی‌دغدغه و راحت را تجربه خواهید کرد. از امکانات هتل تارا مشهد می‌توان به سفره‌خانه، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، سالن بیلیارد، و چایخانه سنتی اشاره کرد. اتاق‌های هتل تمیز، دلنشین، و دلباز هستند. هزینه یک شب اقامت در هتل تارا مشهد با توجه به زمان سفر شما متفاوت است. شما می‌توانید قیمت اتاق‌های هتل را از سایت اسنپ تریپ مشاهده کنید.

هتل تارا مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل تارا: خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد

از هتل نگین پاسارگاد از هتل‌های خیابان شیرازی مشهد بوده و تا حرم امام رضا حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌ راه است و به دیگر نقاط شهر هم دسترسی راحتی دارید. حتی اگر با خودروی شخصی به مشهد سفر نکرده‌ باشید، از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی نزدیک هتل قرار دارند. از اتاق‌های ۱ تخته تا آپارتمان‌های ۲، ۳ و ۴ نفره با قیمت مناسب در هتل نگین پاسارگاد مشهد را می‌توان رزرو کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل نگین پاسارگاد: خیابان شیرازی، شیرازی ۴

هتل رفاه پردیس مشهد

این هتل ۴ ستاره یکی از هتل‌های خوب مشهد از نظر کاربران است و امتیاز بالایی دارد. در هتل رفاه پردیس مشهد امکاناتی از جمله کافه فضای باز، فست فود، رستوران ایرانی و سفره‌خانه برای صرف غذا و نوشیدنی و امکانات ورزشی و آبی مانند استخر، سونا و جکوزی قرار گرفته. هتل حتی سوئیت‌های ۶ و ۹ نفره هم دارد و گزینه‌ی ایده‌آلی برای سفرهای گروهی در بین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌رود.

هتل رفاه پردیس مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

آدرس هتل رفاه پردیس: چهارراه دانش، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی)، شهید حنایی ۱۲، بین خیابان رجب‌زاده ۹ و ۱۱

هتل‌های ۳ ستاره‌ی نزدیک حرم مطهر

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد با ساختمان بازسازی شده و اتاق‌های مشرف به نمای حرم مطهر امام رضا یکی از با کیفیت ترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد به شمار می‌رود. با اقامت در هتل رضویه علاوه بر مزیت نزدیکی به حرم امام رضا (ع) دسترسی به بازار هفده شهریور هم حتی با چند دقیقه پیاده روی خیلی آسان است.

هتل رضویه مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل رضویه مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس، جنب بازار رضا (ع)

هتل هاترا مشهد

یکی دیگر از هتل های نزدیک حرم امام رضا، هتل هاترا مشهد است. هتل هاترا در ۹ طبقه، ۱۰ دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. هتل هاترا هم جزو آن دسته از هتل‌هایی است که چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و حرم دارند. دکوراسیون لوکس و چشم‌نواز هتل، پرسنل مجرب، رستوران و کافی‌ شاپ باکیفیت و رضایت از قیمت، از دلایل محبوبیت هتل هاترا بین مسافران است.

هاترا هتل نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل هاترا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، نبش سرشور ۳۷

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از اصیل‌ترین و باقدمت‌ترین هتل‌های مشهد است که از سال ۱۳۵۵ پذیرای مسافران بوده. شما با اقامت در این هتل کمتر از ۳ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارید. علاوه بر حرم مطهر، بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان و دیگر جاهای دیدنی مشهد با فاصله‌ی کمی در دسترس شما هستند. به لطف موقعیت مکانی عالی‌ هتل اطلس مشهد، همواره یکی از انتخاب‌های اول زائران و مسافران بوده است. علاوه بر حرم، بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان، پارک ژوراسیک و جاهای تاریخی دیگر فاصله کمی تا محل اقامت شما دارند. هتل اطلس مشهد شامل اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته اکونومی و رویال است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای صبحانه، ناهار و شام هستند و تمام آنچه را که برای یک سفر ایده‌آل به آن نیاز دارید را برایتان فراهم می‌کند.

هتل اطلس نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل اطلس مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب قدیم)

هتل جواهر شرق مشهد

رستوران طلا در هتل جواهر شرق، با داشتن سرآشپز بین‌المللی، غذاهای لذیذی برای شما آماده می‌کند. اتاق ماساژ، راهنمای مهمانان، خدمات ترانسفر و … از جمله خدمات خوب هتل جواهر شرق مشهد هستند. از هتل جواهر شرق تا حرم مطهر رضوی تنها ۵۰۰ متر است و با هفت دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم امام رضا (ع) بروید. برای بازدید از آرامگاه فردوسی در طوس، به حدود ۵۰ دقیقه رانندگی از هتل جواهر شرق مشهد نیاز خواهید داشت. در زمان سفر به مشهد می‌توانید از مکان‌هایی مانند گنبد خشتی، مسجد گوهرشاد، کوهسنگی، آرامگاه نادرشاه افشار و موزه نادری، و خانه تاریخی توکلی بازدید کنید.  هتل جواهر شرق اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته دارد و هزینه آنها با توجه به فصول مختلف سال متفاوت است.

هتل جواهر شرق نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل جواهر شرق مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸

هتل سهند مشهد

تنها ۵۰۰ متر از هتل سهند مشهد تا حرم فاصله دارید و  ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید به حرم امام رضا بروید. از جمله امکانات هتل سهند ترانسفر رایگان، برگزاری برنامه‌های گردشگری و … است. سرویس این هتل به صورت فولبرد است و مبلغ دریافت شده علاوه بر هزینه‌ی اقامت شامل هزینه‌ی صبحانه و ناهار و شام هم می‌شود که خودش نوعی امتیاز محسوب می‌شود. تخفیف‌های اسنپ تریپ بر روی اتاق‌های هتل سهند ۱ مشهد به شما کمک می‌کند تا سفری مقرون به صرفه و ارزانتر به مشهد داشته باشید.

هتل سهند مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا دوم، کوچه کربلا

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

هتل سیمرغ فیروزه از هتل‌های باکیفیت ۳ ستاره مشهد است که در حدود ۱ کیلومتری از حرم امام رضا قرار گرفته. کیفیت خوب اقامتگاه نسبت به قیمت، تمیزی و نظافت، موقعیت مکانی و دسترسی به نقاط مختلف شهر و پرسنل حرفه‌ای از جمله مواردی هستند که مسافران در تجربه اقامتشان در این هتل ذکر کرده و از آن‌ها رضایت داشته‌اند. سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، و کافی‌شاپ هم از دیگر امکانات این هتل هستند. اسنپ‌تریپ امکان رزرو آنلاین اتاق در هتل سیمرغ فیروزه را حتی در ایام شلوغ سفر به مشهد برای شما ایجاد کرده. با چند کلیک ساده و انتخاب اتاق و تاریخ ورود و خروج در هتل سیمرغ فیروزه مشهد، می‌توانید رزرو هتل را انجام دهید.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا

 

آدرس هتل سیمرغ فیروزه مشهد : خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، نبش سرشور ۳۶

هتل آدینا مشهد

هتل آدینا مشهد از هتل‌های نوساز و محبوب در بین مسافران است و تنها چند دقیقه پیاده تا حرم امام رضا فاصله دارد. هتل آدینا مشهد امکانات و خدماتی از جمله روم سرویس و رستوران ایرانی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های با ظرفیت‌های گوناگون و قیمت مناسب را می‌توان در هتل آدینا رزرو کرد. اتاق‌های هتل آدینا بنا به سلیقه‌‌های مختلف متفاوت است. اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۴ تخته را در هتل آدینا مشهد می‌توانید با قیمت‌های متفاوت رزرو کنید.

هتل آدینا مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل آدینا: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸

هتل فیروزه توس مشهد

علاوه بر مسافت کمی که هتل فیروزه توس از حرم دارد، این هتل ۳ ستاره به دیدنی‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های خوب مشهد هم دسترسی راحتی دارد. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و روم سرویس از امکاناتی هستند که در زمان اقامت در هتل فیروزه توس مشهد به مهمانان ارائه می‌شود و رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۶ تخته در این هتل قابل انجام است. هتل فیروزه از هتل‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود. از هتل فیروزه توس مشهد تا حرم امام رضا کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. علاوه بر نزدیک بودن به حرم، از هتل محل اقامتتان تا بازار هفده شهریور و مرکز خرید آرمان فاصله زیادی ندارید و برای خرید سوغات مشهد به آن‌ها می‌توانید سر بزنید.

هتل فیروزه توس مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل فیروزه توس مشهد: خیابان نواب صفوی، جنب مجتمع تجاری آرمان

هتل‌های ۲ ستاره‌ی نزدیک حرم مطهر

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر است و به همین دلیل، سالانه مسافران زیادی را جذب خود می‌کند. شما حتی یک دقیقه هم با حرم مطهر فاصله ندارید. این هتل ۷۱ سوییت آپارتمان دارد و رستوران هایش در سالن های مجزا است. به علت موقعیت مکانی هتل، انتخاب این هتل به دلیل نزدیکی به حرم جزء اولویت‌های شماست، حتما هتل ادریس را برای اقامت انتخاب کنید. هتل ادریس مشهد دارای اتاق‌های ۱ تا ۳ نفره و آپارتمان‌های ۴ تخته است که بسته به ترجیح خود می‌توانید رزرو را انجام دهید.

هتل ادریس نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل ادریس مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس، جنب درب ورودی باب الرضا حرم مطهر

هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم مشهد هتل ۲ ستاره‌ایست که در سال ۱۳۹۶ به منظور ارتقا کیفیت بازسازی شده و مسافران با اقامت در این هتل ۶ طبقه می‌توانند با ۵ دقیقه پیاده روی به زیارت بارگاه مطهر امام مهربانی‌ها بروند. جاهای تفریحی و تاریخی زیادی اطراف هتل ادریس هستند. جاهایی مثل خانه تاریخی داروغه و خانه توکلی که با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به آنجا بروید. 

هتل ابریشم نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل ابریشم مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، کوچه امام رضا دوم، کوچه کربلا

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک حرم است که ساخت آن به سال ۱۳۵۸ برمیگردد. در سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شده و با فضای شیک و مدرن از زائران حرم امام رضا (ع) پذیرایی می‌کند. علاوه بر فاصله‌ی نزدیک این هتل تا حرم مطهر می‌توان به امکاناتی نظیر رستوران بزرگ با امکان سرو غذای ایرانی و فرنگی و همچنین کافی‌شاپ با منوی متنوع اشاره کرد. هتل محبوب زائران و مسافرانی است که دغدغه رفت و آمد را دارند؛ چرا که از این هتل تا جاهای دیدنی مشهد مثل بازار، کافه‌ها و بارگاه امام رضا (ع) فاصله زیادی نیست و در کمتر از چند دقیقه به همه‌جای شهر دسترسی خواهید داشت. 

هتل جواهری نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل جواهری مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید یکی با تعداد ۸۳ اتاق در ساختمان ۱۰ طبقه‌اش، یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های نزدیک حرم است. رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا در دسترس مهمانان بوده و پرسنل خوش‌رو و کارکنان هتل جاوید مشهد تلاش می‌کنند تا سفری به‌یادماندنی به مشهد برایتان رقم بخورد. و شما را از رفتن به خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

هتل جاوید مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل جاوید مشهد: خیابان طبرسی، طبرسی ۲۵، جوادیه ۶

هتل کارن مشهد

هتل ۲ ستاره کارن مشهد که تقریبا نوساز و در حدود ۹۰۰ متری حرم امام رضا قرار گرفته، از انتخاب‌های مناسب و ارزان اقامت در مشهد است. کیفیت و تنوع غذاها، برخورد خوب و صمیمی پرسنل، محیط تمیز و آرام و اتاق‌های راحت از مزایای هتل کارن طبق گفته‌ی مسافران که در آن اقامت داشته‌اند است. از هتل تا حرم امام رضا حدود ۱۰ دقیقه پیاده فاصله است و از درب باب‌الرضا می‌توانید وارد حرم شوید. از هتل کارن مشهد تا بازار رضا هم مسافت زیادی نیست و با طی ۷۰۰ متر برای خرید سوغات می‌توانید به این مکان بروید. اتاق‌ها هتل کارن شامل اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته وهمراه با ناهار و شام هست. هزینه هر یک از این اتاق‌ها را می‌توانید از سایت اسنپ تریپ ببینید.

هتل کارن مشهد نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل کارن: خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش رجب زاده سوم

هتل‌های ۱ ستاره‌ی نزدیک حرم مطهر

هتل سهند ۲ مشهد

بیشترین اقامت‌گاه‌های ۱ ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع) هتل آپارتمان‌ها هستند. اما اگر انتخاب مسافران حتما هتل باشد، هتل سهند ۲ با پای پیاده ۷ دقیقه تا بارگاه امام رضا و باب‌الرضا فاصله دارد. این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و با کادری مجرب و پرسنل آموزش دیده، اقامتی به یاد ماندنی را برای زائران حرم امام هشتم به ارمغان می‌آورد.

هتل سهند 2 نزدیک حرم امام رضا هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

آدرس هتل سهند ۲ مشهد: مشهد، خیابان امام رضا ۸، چهار راه سوم

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد در نزدیک بازار رضا، مراکز خرید معروف مشهد و البته حرم امام رضا قرار گرفته. امکانات و خدمات هتل مرمر مشهد رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری و گشت را شامل می‌شود و با اینکه ۱ ستاره دارد، هرآنچه در سفر مشهد لازم داشته باشید را برایتان فراهم کرده است. یکی دیگر از امتیازهای خوب هتل مرمر نزدیک بودن این هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) است. با  هشت دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم بروید.

آدرس هتل مرمر: خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش چهارراه سوم

لیست تمام هتل‌های نزدیک حرم امام رضا را در اینجا ببینید

در سایت اسنپ تریپ علاوه بر هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) همه‌ی هتل‌های شهر مشهد را با عکس و آدرس و معرفی کامل ببینید و با بهترین قیمت رزرو کنید.

 

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد