رستوران‌های معروف همدان؛ تلفیق سنت و مدرنیته

تاریخ انتشار : 14 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ آذر ۱۴۰۰
رستوران های معروف همدان

اگرچه تعداد رستوران های همدان چندان زیاد نیست، اما بیشتر آن‌هایی هم که وجود دارند اسم و رسمی به هم زده‌اند و چه در بین همدانی‌ها و چه بین مسافران این شهر زبان‌زدند. به نظر شمایی که همدان رفته‌اید معروف‌ترین رستوران‌های همدان کدام‌هاست؟ با اسنپ تریپ همراه باشید.

دیزی سرای آریاییان

دیزی آریاییان

اگر خواستید در سفر به همدان دیزی این شهر را امتحان کنید یک سر به دیزی سرای آریاییان بزنید. در این دیزی‌سرا، همانظور که از نام آن پیداست تنها یک نوع غذا سرو می‌شود و آن هم دیزی است. دیزی در اینجا با گوشت تازه درست می‌شود و بسیار لذیذ است و محیط خودمانی آریاییان هم لذت خوردنش را دوچندان می‌کند.

دیزی را برایتان با نان سنگک تازه و دوغ که جزوی جدایی‌ناپذیر از دیزی است می‌آورند و می‌توانید مخلفات را به انتخاب خودتان از روی میز بکشید. بعد از دیزی هم برایتان چای و نبات می‌آورند که چربی‌ها و رخوت بعد از دیزی را بشوید و ببرد.

آدرس: همدان،خیابان بوعلی جنوبی

رستوران دلتا

رستوران دلتا

یکی دیگر از رستوران های معروف همدان رستوران دلتاست. دلتا جزو اولین و قدیمی‌ترین رستوران‌های همدان است. این رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد و بسته به سلیقه‌تان می‌توانی یا روی تخت‌ها غذایتان را میل کنید یا پشت میز.

در این رستوران کباب کوبیده و کبابی به نام ثریایی که عبارت است از کباب برگی که با فلفل دلمه‌ای و سبزیجات مزه‌دارش کرده‌اند حرف اول را می‌زند. قیمت‌ها در رستوران دلتا بسیار معقول است.

آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، روبروی خیابان سعدیه

رستوران دلژین

رستوران دلژین

همدان، رستوران ایتالیایی چندان زیادی ندارد و رستوران دلژین در بین این تعداد جزو بهترین‌هاست. آنطور که معروف است طعم واقعی پیتزا و استیک را در همدان باید در این رستوران تجربه کرد.

رستوران دلژین، جزو رستوران‌های شیک همدان است و فضایش به دل می‌نشیند. در رستوران  دلژین، لازانیا، استیک، پاستای کربونارا و آلفردو جزو بهترین‌هاست. فقط اینکه قیمت‌ها در این رستوران به نسبت دیگر رستوران های همدان بالاست و به قول معروف سر کیسه را باید شل کرد.

آدرس: همدان، خیابان بوعلی سینا، روبروی هتل پارسیان بوعلی

رستوران شاندیز حاجی

رستوران شاندیز حاجی

یکی دیگر از رستوران‌های همدان، رستوران شاندیز حاجی‌ست. این رستوران حمامی قدیمی‌ست که کاربری رستوران را پیدا کرده است. فضای زیبای این رستوران و دلنشین بودنش در کنار کیفیت و حجم زیاد غذاها، از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

آدرس: همدان، خیابان جهاد، کوچه آخوند

بیشتر بخوانید: سوغات همدان را از کجا بخریم؟

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

تالاب آق گل کجاست؟

تالاب آق گل کجاست؟

19 اردیبهشت 1402
بهترین هتل همدان

بهترین هتل همدان از دید کاربران کدام است؟

13 خرداد 1398

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد