بهترین مراکز خرید قشم کدامند؟

تاریخ انتشار : 14 آذر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
مراکز خرید قشم

درست است که دیدنی‌های قشم کم نیست، ولی جدا از جاهای دیدنی، قشم مراکز خرید زیادی برای سلایق مختلف دارد. کدامیک از مراکز خرید قشم بهترند و از هرکدام بهتر است چی بخریم؟

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم

بازار سنتی قشم سال‌های زیادی است که در قشم فعالیت می‌کند، از سال ۱۲۹۰ فعالیتش را شروع کرده، راسته‌ها و دالان‌های تو در توی زیادی دارد و بیشتر بومیان جزیره از آن خرید می‌کنند، اما اگر دنبال لباس‌های سنتی باشید، مثل شلوارهای گلابتون‌دوزی شده، برقع، پارچه‌ها و شال‌های رنگارنگ، بازار قدیم بهترین جاست.

آدرس بازار قدیم قشم: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

سیتی‌سنتر

سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم برای آنهایی که دنبال خرید از برندها هستند بهترین انتخاب است. سیتی‌سنتر، دو فاز یک و دو دارد و یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره است.

آنچه سیتی‌سنتر را از بقیه مراکز خرید قشم متمایز می‌کند، پل هوایی‌ای است که فاز یک را به دو متصل می‌کند، در خیابان بین این دو، دریا قرار گرفته، به اضافه نخل‌های خرما و درختان بومی جزیره. خود مرکز خرید هم حسابی بزرگ است و در ساختش از آخرین متدها پیروی شده. چندین طبقه دارد با فروشگاه‌های زیاد. در این مرکز هم کیف و کفش و لباس می‌توان خرید و هم سیسمونی و اسباب‌بازی و موبایل.

این مرکز برای خرید لباس و لوازم ورزشی هم انتخاب خوبی است. برندهایی مثل پوما و آدیداس در اینجا شعبه دارند و از آن گذشته دوربین و لوازم مربوط به آن را هم می‌توان از این مرکز خرید. سیتی‌سنتر، سینمای ۴ بعدی، سالن بیلیارد و بولینگ هم دارد و با داشتن شهربازی مخصوص کودکان و کافی‌شاپ‌ و رستوران‌،انتخاب مناسبی برای خرید و سرگرمی است.

آدرس سیتی سنتر قشم: خیابان ولیعصر، به طرف بلوار دریا

جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم

بازار ستاره

بازار ستاره قشم

از آنجا که مرکز خرید ستاره امکانات تفریحی زیادی مثل سالن بیلیارد، بازی‌های کامیوتری، موزه حیوانات تاکسیدرمی شده دارد، هم برای خرید خوب است و هم تفریح.

در این مرکز خرید، نمایندگی‌هایی مثل سامسونگ، ال جی، سونی، تفال و فیلیپس شعبه دارند و لوازم‌بهداشتی و آرایشی‌ای مثل آرکانسیل، نیوا و کلیون را هم می‌شود پیدا کرد.

بنا به توصیه‌های مسافران قشم، اگر عطر و اودکلن با قیمت مناسب بخواهید، مرکز خرید ستاره انتخاب خوبی است و از طرفی لوازم برقی و خانگی را هم می‌توان از این مرکز خرید؛ فقط اینکه باید از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شد.

آدرس  بازار ستاره قشم: خیابان ولی عصر

بیشتر بخوانید: تفریحات دریایی قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دولفین

بندر درگهان، بندری نزدیک قشم است و همه‌جور لباس ارزانی را می‌شود از آنجا خرید. مثلا لباس‌های بومی و شلوارهای زری‌دوزی و پارچه اینجا معروف است.

اما جدا از بازار سنتی، به نظر مسافران قشم، مرکز خرید دو دلفین از بقیه بهتر است. در این مرکز خرید انواع و اقسام برندها را می‌شود پیدا کرد، از محصولات آرایشی وعینک گرفته تا لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، سیسمونی، ساعت و برندهای معتبر لباس و لوازم ورزشی. باید بگوییم که اگر قصد خرید لوازم آرایشی دارید در اینجا اجناس باکیفیت‌تری نصیب‌تان می‌شود و روی اصل بودن آن بیشتر می‌توان حساب کرد. همچنین در دو دلفین می‌شود انواع و اقسام گل و گیاهان بومی را پیدا کرد.

آدرس مرکز خرید دو دلفین درگهان: قشم، درگهان، مرکز خرید دو دلفین

کسانی که با قصد خرید سفر می‌کنند حتما به دنبال خرید سوغات شهر مقصدشان هم هستند. در نوشته با مراکز خرید قشم آشنا شدیم. در ادامه اگر می‌خواهید با سوغات قشم و جاهایی که می‌توانید این سوغات را بخرید آشنا شوید اینجا را ببینید.

بهترین رستوران‌های قشم کدام است؟

دسته:مرکز خرید

مطالب مرتبط :

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

2 آبان 1402
عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

23 مرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد