۴ پیشنهاد برای خوردن بهترین صبحانه در اصفهان

تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
بهترین صبحانه در اصفهان

آدم همیشه دنبال بهترین‌هاست و دلش می‌خواهد بین این همه چیز معمولی در این دنیا، بهترین‌ها را هم تجربه کند. وقتی پای سفر و خورد و خوراک هم وسط می‌آید دنبال بهترین‌ها بودن بیشتر خودش را نشان می‌دهد. مخصوصا اگر بحث سفر به شهر کافه‌ها و رستوران‌ها، یعنی اصفهان در میان باشد. یکی از وعده‌هایی هم که بسیار سوال برانگیز است صبحانه است. اینکه بهترین صبحانه در اصفهان را باید کجا بخوریم؟ با ما همراه باشید.

دایی غفور

دایی غفور اصفهان

این روزها جاها و چیزهای نوستالژیک طرفدار زیاد دارد و قهوه خانه دایی غفور هم یکی از آنهاست. مغازه دایی غفور، فضایی ساده، خودمانی و کوچک دارد و صبحانه‌هایش حسابی دلچسب است. دایی غفور، یکه و تنها در قهوه خانه کوچکش، نیمرو و املت را در ظرف‌های روحی با کره درست می‌کند و دست مشتری می‌دهد. جدا از آن کره-عسل، لوبیا و عدسی‌هایش هم بسیار خوشمزه است و چای‌های دبشی جلویت می‌گذارد. مغازه دایی غفور از ساعت ۸ صبح باز است.

آدرس: خیابان چهارباغ، کوچه فروهر

شربت‌خانه فیروز

شربتخانه فیروز

نقاشی‌های دیواری، میز و صندلی‌های چوبی، ظرف‌های آنتیک و قدیمی و گل‌های تازه سر میز‌ها، شربت‌خانه فیروز را به یکی از پرطرفدارترین کافه‌های اصفهان تبدیل کرده. می‌گویند قدم گذاشتن در آن مثل این است که به دهه چهل قدم بگذاری و کی همچین فرصتی را از دست می‌دهد؟ در فیروز، هرچند عرقیاتی مثل بیدمشک و بهارنارنج حرف اول را می‌زند، ولی صبحانه خوردن در این جا یا آنطور که در منو نوشته “ناشتایی” صفای خودش را دارد. در شربتخانه فیروز، املت، سوسیس و تخم مرغ و نیمرو برای صبحانه بیشتر سفارش داده می‌شود. در منو فیروز نوشته شده صبحانه از ۸ تا ۱۱صبح ارائه می‌شود.

آدرس: محله جلفا، میدان جلفا، نزدیک کلیسای وانک

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های اصفهان کجاست؟

کافه رادیو

کافه رادیو اصفهان

خیابان چهارباغ عباسی، خیابانی است که جان می‌دهد برای پیاده‌روی. درختان سربه فلک کشیده روی کل خیابان سایه انداخته‌اند، در پاییز برگ درختان، زمین را می‌پوشاند و همه اینها چهارباغ عباسی را به یکی از بهترین خیابان‌های اصفهان تبدیل کرده. کافه کوچک و دنج رادیو هم که دکور و خوردنی‌هایش طرفدار زیاد دارد در همین خیابان قرار گرفته.

مسافران اصفهان و خود اصفهانی‌ها معتقدند، بهترین قهوه اصفهان را باید در کافه رادیو خورد و صبحانه‌هایش هم مفصل و متنوع است. صبحانه انگلیسی، پنکیک، کلاب تخم مرغ و صبحانه مخصوص رادیو، منوی صبحانه این کافه را تشکیل می‌دهد. ساعت کار کافه رادیو از ۸ صبح شروع می‌شود.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، نبش کوچه ارفعی روبروی سینما سپاهان

کافه-رستوران هرمس

کافه-رستوران هرمس اصفهان

یکی از شیک‌ترین کافه‌های اصفهان هرمس در خیابان جلفا است. این کافه-رستوران که به خاطر رفتار دوستانه کارکنانش و دکور سفیدش معروف شده، یکی از بهترین صبحانه ها را در اصفهان ارائه می‌دهد. منوی صبحانه هرمس تنوع زیادی دارد و خیلی‌ها می‌گویند در سفر به اصفهان، یک روز صبح را حتما برای رفتن به هرمس در برنامه‌ات بگنجان. وافل، صبحانه انگلیسی، پنکیک، کرپ و صبحانه معمول مثل نان و پنیر در منوی صبحانه هرمس موجود است. بعد از خوردن صبحانه هم گشتی در خیابان خواستنی جلفا می‌زنید و خودتان را به کوچه پس کوچه هایش می سپارید و چی از این بهتر. کافه رستوران هرمس از ساعت ۹ باز است.

آدرس: خیابان جلفا (نظر شرقی)، کوچه کلیسای وانک

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

پیشنهادهای دیگر برای بهترین صبحانه در اصفهان

هتل کوثر اصفهان

آدرس: خیابان زاینده رود

کافه فرهنگ

آدرس: روی پل جویی

کافه دیوار

آدرس: خیابان مشتاق دوم ، ابتدای حمزه جنوبی ، خیابان علامه امینی غربی

بیشتر بخوانید: در کدام رستوران‌های اصفهان بریان بخوریم؟

دسته:کافه

مطالب مرتبط :

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

24 خرداد 1402
از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

18 دی 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد