بهترین رستوران‌های مازندران کدام است؟

تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
بهترین رستوران های مازندران

بهترین رستوران‌های مازندران کجاست؟ این یکی از سوالات اصلی در سفر به شمال است، جایی که تنوع غذایی زیاد است و دیگر تنها کباب حرف اول را نمی‌زند. مازندران، شهرهای زیادی دارد و به طبع آن رستوران‌های زیاد. خودتان حتما بهتر می‌دانید، در شمال هرچند اسم غذاها در خیلی از مواقع آدم را ترغیب می‌کند، ولی نتیجه همیشه هم مطلوب نیست. ما در بلاگ اسنپ تریپ چند پیشنهاد برای شمایی که به مازندران، از ساری گرفته تا نوشهر و محمودآباد سفر کرده‌اید، نوشته‌ایم. (از آنجا که فاصله شهرهای شمالی از هم چندان نیست، بنابراین رفت و آمد و غذا خوردن در رستوران هر کدام از آنها هم چندان وقتی نمی‌گیرد.)

حاج حسن، ساری

رستوران حاج حسن ساری

اگر در ساری هستید و سردرگرم اینکه باید کجا غذا بخورید، از هرکس بپرسید رستوران حاج حسن را بهتان معرفی می‌کند. حاج حسن رستوران بزرگی است و از پنجره‌هایش می‌شود جنگل را دید و این موضوع در محبوبیتش بی‌تاثیر نیست. بیشتر مشتری‌های حاج حسن معتقدند چلوگردن، ماهیچه ها و میز اردوو آن که مخصوص گیاهخواران هم هست، در ساری حرف اول را می‌زند. به جز این‌ها خورشت سیرانار، کباب‌ها و ماهی قزل آلا حاج حسن نیز توقع‌ها را از یک غذای خوب برآورده می‌کند. قیمت‌ها در حاج حسن کمی بالاست.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری-نکا

دکان ویچ، ساری

دکان ویچ ساری

اگر در ساری بودید و دلتان همبرگر خوب خواست، دکان ویچ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. دکان ویچ، فضای کوچکی دارد و جای نشستنش زیاد نیست ولی از همبرگرها، سیب زمینی سرخ کرده و رست بیف آن زیاد تعریف می‌کنند.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، روبه‌روی پارک

رستوران مارشو، ساری

رستوران مارشو

رستوران مارشو در ساری فضای کوچک و دنجی دارد و برای آنهایی که دلشان برای فضا و غذاهای خانگی تنگ شده می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. در مارشو، ترشی لبو و زیتون را خودشان درست می‌کنند، سه نوع کته دارند و کباب تابه‌ای با سس گوجه و سیب زمینی خوشمزه‌ای را به مشتری ارائه می‌کنند. کباب بره اینجا و ماهی قزل آلای آن نیز محبوب است. قیمت کباب بره در مارشو ۲۹ هزار تومان تمام می‌شود.

آدرس: مازندران، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی

رستوران هودین، محمودآبادرستوران هودین محمودآباد

اگر دلتان خواست در محمودآباد چنجه خوبی بخورید یا کته کباب، میرزا قاسمی و کباب ترشی که بعدش پشیمان نشوید، در جایی که قیمت غذاها معقول است باید راه رستوران هودین در محمودآباد را پیش بگیرید. رستوران هودین، رستوران شلوغی است و باید برای غذا خوردن در آن زود به خود جنبید.

آدرس: مازندران، محمودآباد، خیابان اصلی محمودآباد

حسن رشتی، نوشهر

حسن رشتی نوشهر

یکی از رستوران‌های معروف و خوب شمال که به هرکس بگویید، می‌شناسدش، رستوران حسن رشتی در نوشهر است. حسن رشتی که در شمال یکی از قدیمی‌هاست به غذاهای محلی اش شناخته می‌شود. این رستوران هرچند که دکور خیلی معمولی‌ای دارد- مثل خیلی از رستوران‌هایی که در شمال می‌شناسیم- ولی یکی از رستوران‌های محبوب است. غذاهایی مثل کباب ترش، ماهی سفید، باقالاقاتوق، مرغ شکم پر و ترشی تره در اینجا امتحان خود را پس داده‌اند. قیمت‌ها در حسن رشتی، منصفانه است. برای مثال کباب ترش آن ۳۲ هزار تومان است.

بعد از خوردن غذا هم می‌توان به بازار محلی نوشهر که  ده دقیقه بیشتر با حسن رشتی فاصله ندارد رفت. بازاری قشنگ که یک عالمه میوه و خوراکی محلی دارد و می‌شود در یکی از قهوه‌خانه‌هایش نشست و یک استکان چای خورد.

آدرس: مازندران، نوشهر خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر

از دیگر بهترین رستوران‌های مازندران

رستوران امیر تهرانی

همه غذاهای این رستوران خوشمزه است و به خصوص از چنجه، کباب برگ و میرزاقاسمی آن بسیار تعریف میکنند. اتین رستوران بین نوشهر و رویان، روبه روی رستوران نایب قرار گرفته.

رستوران البرز

این رستوران نیز از بهترین رستوران‌های مازندارن است که کباب ها و میرزا قاسمی های خوشمزه ای دارد. رستوران البرز در محمودآباد، نرسیده به جایگاه CNG واقع شده.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های گردشگری مازندارن به تفکیک شهرستان

دسته:ایرانگردیرستوران

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

۲ نظر

  • پاسخ نرگس ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ از ۱۶:۵۱

    سلام من هفته پیش بنا به پیشنهاد شما رفتم رستوران هودین در محمود آباد اما از غذا راضی نبودم غذا تازه نبود بلکه متاسفانه گرم شده بود فکر کنم بهتر پیشنهادتون رو بردارید

  • پاسخ امیر مازندرانی ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ از ۰۴:۴۰

    بی انصافیه که از رستوران های مشهور بابلسر و بابل نامی برده نشده در حالیکه بی نظیرند و البته گران

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد