بهترین رستوران‌های جاده چالوس کدام است؟

تاریخ انتشار : 1 اسفند 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ دی ۱۴۰۱
بهترین رستوران های جاده چالوس

 نمی‌شود عزم سفر به شمال کنی و یاد جاده چالوس نیفتی، جاده چالوس با پیچ‌وخم‌های بسیار و آب و هوای خوشش، جاده‌ای که خاطره ساز است و مشتاقان زیادی دارد، رستوران های زیادی را در خودش جای داده، رستوران هایی که حتی اگر نخواهی شمال بروی بعضی وقت‌ها دلت می‌خواهد سری به آنها بزنی. ما در این نوشته تعدادی از بهترین رستوران‌های جاده چالوس را معرفی می‌کنیم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

رستوران میرزایی

رستوران میرزاییبیشتر از ۳۰ سال است که رستوران میرزایی در جاده چالوس مشغول کار است و این مدت سابقه باعث شده به بهترین باغ رستوران جاده چالوس تبدیل شود. یعنی در حقیقت اگر اول‌های جاده چالوس بودید و خواستید در جایی غذای خوب بخورید رستوران میرزایی انتخاب خوبی است.

این رستوران که هم تخت‌هایی کنار رودخانه دارد و هم فضایی دنج در داخل، منوی غذایش نیز متنوع است. بهترین چلوکباب‌ها و غذاهای اصیل ایرانی و جگر را می‌توان در این رستوران خورد. رستوران میرزایی سفره خانه ای سنتی در طبقه وسط نیز دارد، هرچند قیمت‌ها در این رستوران کمی بالاست.

آدرس: کیلومتر ۹ جاده چالوس، بعد از وینه و قبل از سد کرج

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده جاده چالوس، که شعبات دیگری هم در نقاط مختلف ایران دارد، به غذاهای لذیذش معروف است. تنوع غذایی بالا و سرو انواع کباب، در کنار محیط  دنج و آب و هوای خوش رستوران باعث شده، رستوران ارکیده پرطرفدار باشد.

رستوران ارکیده تخت‌هایی در بیرون و کنار رودخانه کرج دارد و دارای دو رستوران سرپوشیده هم است. به اضافه اینکه پارک بازی کودکان هم دارد. ارکیده‌بروها می‌گویند در این رستوران باید باقالی پلو با گوشت گردن، کباب ترش و ماهی قزل آلا بر بدن زد. ضمن اینکه کباب شاندیز این رستوران نیز بسیار لذیذ است. قیمت‌ها در این رستوران نیز کمی بالاست.

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس

بیشتر بخوانید: بهشتی به اسم روستای سینوا چالوس

رستوران آبی

رستوران آبی

رستوران آبی در جاده چالوس، یکی از خاطره سازترین رستوران‌های چالوس است و نمی‌شود گذرت به جاده چالوس بیافتد و رستوران آبی نرفته باشی. رستوران آبی، یکی از زیباترین رستوران‌‌های جاده است.

داخل رستوران که بروی، میزها رو به پنجره های بزرگی هستند که می‌توان از آنها کوه ها و دره‌های سیاه بیشه را دید. آبی، رستوران بسیار تمیزی است و تنوع غذایی زیادی دارد. میرزا قاسمی، ماهی سفید، کباب ترش این رستوران هم خوشمزه است. قیمت‌های رستوران آبی معقول است و بعد از خوردن غذا پشیمانی گریبانگیر نمی‌شود.

آدرس: چالوس، بعد از تونل کندوان، سیاه بیشه

رستوران دونا

رستوران دونا

بسیاری از مسافران شمال کشور معتقدند رستوران دونا، توقع را از یک رستوران بین راهی برآورده می‌کند. به لطف جاده چالوس، دونا هم منظره خوب و خوش آب و هوایی دارد و آنچه بیشتر از همه نظر مشتریانش را جلب کرده، کیفیت بالای غذا در کنار قیمت‌های منصفانه است.

در دونا باید حتما باقالی پلو با گوشت گردن و ماهی قزل آلا سفارش داد، ماهی‌ای که خوب سرخ و برشته شده و به قول معروف با لب‌های آدم بازی می‌کند. رستوران دونا، صبحانه‌های خوب و دلچسبی هم دارد که نباید از خیرش گذشت.

آدرس: چالوس، کندوان

بهترین هتل‌های چالوس را بشناسید!

گزینه‌های دیگری برای بهترین رستوران‌های جاده چالوس

اگر در جاده چالوس خواستید آبگوشت خوب بخورید سری به آبگوشت عموحسین واقع در کیلومتر ۱۵ جاده چالوس، نرسیده به سد بزنید.

اگر در جاده چالوس هوس آش کردید به آشکده کندوان قبل از تونل کندوان بروید.

اگر دلتان جگر خواست که جزو جدایی ناپذیر جاده چالوس است، به جگرسرای سیاه بیشه سر بزنید.

اگر هوس بستنی کردید، در کیلومتر ۴۵ جاده چالوس بزنید کنار و یک سر بروید بستنی دهاتی.

بیشتر بخوانید: اگر دنبال رزرو هتل‌های چالوس هستید، این نوشته را بخوانید

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بهترین هتل‌های سه ستاره چالوس کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره چالوس کدامند؟

16 اردیبهشت 1402
بهترین هتل‌های چالوس را بشناسید!

بهترین هتل‌های چالوس را بشناسید!

30 خرداد 1401

۳ نظر

  • پاسخ امین ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ از ۱۱:۲۸

    کیفیت غذا خوب و قیمت ها خیلی منصفانه بود

    • پاسخ الهام ۱۶ تیر ۱۳۹۷ از ۲۱:۲۳

      چی خوردی

  • پاسخ افشین ۲۱ آذر ۱۳۹۷ از ۱۸:۱۴

    ما گول ظاهر رستوران آبی و خوردیم ..رستوران آبی بیحود ترین رستورانی بود که من تو زندگیم رفتم…بسیار گران و خیلی خیلی بیخود….به هیچ وجه امتحان نکنید

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد