snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل هما ۱ مشهد

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل هما ۱ مشهد با ۴۰ سال سابقه در هتلداری، به‌عنوان یکی از نمادهای شهر مشهد به‌شمار می‌رود. هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد مانند دیگر هتل‌های هما، به امکانات و خدمات اقامتی خوب مشهور است که خاطرات خوشی را در یاد زائران و مسافران شهر مشهد به یادگار گذاشته. هتل هما ۱ مشهد در سال ۱۳۵۲ در بلوار احمدآباد تاسیس شد و در سال ۱۳۹۴ تمامی ۱۳۵ اتاق و ۶ طبقه ساختمانش را بازسازی کرد.علاوه بر معماری زیبای بنای هتل، باغ دنج و دلنشین هتل هما ۱ مشهد که فضایی آرامش‌بخش را به‌وجود آورده و می‌توان زیر درختانش نشست، به مزایای هتل افزوده است. هتل دارای چندین سالن غذاخوری و تالار مجلل بوده و علاوه بر آن، هتل هما ۱ مشهد به سالن ماساژ، سونا، و جکوزی نیز مجهز می‌باشد. اگر هم به خرید علاقه‌مندید، می‌توانید در مرکز خرید هتل قدم بزنید و سوغات مشهد را تهیه کنید. فضای سبز، سالن کنفرانس و همایش، و پرسنل خوش‌روی هتل هما ۱ مشهد، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد تبدیل کرده است که هم استاندارهای جهانی را دارد و از طرفی تمام انتظارات مهمانان را از یک هتل برآورده می‌کند.موقعیت مکانی هتل هما ۱ مشهد در شهر مشهد مناسب است و برای زیارت حرم امام رضا، با خودرو حدود ۲۰ دقیقه راه دارید. برای دسترسی به فرودگاه مشهد و ایستگاه راه‌آهن مشهد حدود ۲۵ دقیقه رانندگی لازم است. برای تفریح در شهر مشهد می‌توانید به منطقه کوهسنگی در ۲ کیلومتری هتل هما ۱ مشهد بروید. ایستگاه اتوبوس و مترو هم در چند قدمی هتل قرار دارند. هتل هما ۱ مشهد را می‌توانید با بهترین هزینه از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
سالن همایش
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
اتاق ویژه معلولین

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های هما ۱

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۱۰۲ نظر
وضعیت نظافت
۴.۶
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۲
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۴

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
دو تخته دابل
هتل بسیار تمیز هست مثل ۵ ستاره های جدید لوکس و تجملاتی و دیزاین شده نیست ولی اصالتش رو حفظ کرده فضا برای پیاده روی و دوچرخه و تنیس فراهم استخر در حال بازسازی بود ولی سونا و جکوزی فعال بود برای ما که میخواستیم به شهر تردد داشته باشیم جای هتل مناسب بود ولی خب اگر سفر زیارتی باشه کمی دوره اتاق ما طبقه دوم بود و بالکن با پنجره قدی اتاق رو دلباز کرده بود ولی آیتم های گرم صبحانه به اندازه کافی خوب نبود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
همه چی عالی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
همه چیز عالی بود
thumb_upنقاط قوت
باسلا
thumb_downنقاط ضعف
با سلام شب اول اتاق طبقه پایین داده بودن که اصلا راضی نبودیم وبرا فردا اتاق رو عوض کردن خیلی خوب بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
سه تخته
خوش گذشت
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب و حرفه ای کارکنان ، نظافت ، محیط قشنگ محوطه، پیست دوچرخه سواری، صبحانه متنوع
thumb_downنقاط ضعف
خرابی سینک ظرفشویی و حمام
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
دو تخته دابل
در كل راضي بودم
thumb_upنقاط قوت
لابي مناسب ودلنشين. وفضاي دلنشين
thumb_downنقاط ضعف
قديمي بودن دكور اطاقها
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزایای رزرو هتل هما ۱ مشهد از اسنپ‌تریپ چیست؟

در سایت اسنپ‌تریپ امکان رزرو و بررسی هتل هما ۱ را با دیگر هتل‌های مشهد با استفاده از فیلترهای قیمت، تخفیف، و موارد دیگر دارید. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و با امتیاز همراهی از تخفیف بیشتر می‌توانید استفاده کنید.

فاصله هتل هما ۱ مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل هما ۱ مشهد در حدود ۵ کیلومتری حرم امام رضا قرار گرفته و کمتر از ۲۰ دقیقه با حرم فاصله دارید. در بسیاری از مواقع هم از سرویس رفت به حرم هتل می‌توانید استفاده کنید.

چه امکانات و خدماتی باعث می‌شود تا هتل هما ۱ را برای اقامت در مشهد انتخاب کنیم؟

هتل هما ۱ از هتل‌های ۵ ستاره و باکیفیت در مشهد است و از امکانات و خدماتی مانند رستوران، خدمات خانه داری و روم سرویس، سونا و جکوزی، ماساژ، کافی‌شاپ، و فضای سبز در زمان اقامتتان برخوردار خواهید شد. لیست امکانات، عکس، و جزئیات اتاق‌ها بر روی سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است و نظرات کاربران و مسافران قبلی درباره کیفیت خدمات هتل را می‌توانید بخوانید.

آدرس هتل هما ۱ مشهد چیست؟

از موقعیت دقیق هتل هما ۱ مشهد بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ پیداست که این هتل در بلوار احمدآباد و در تقاطع با بلوار کلاهدوز قرار دارد.

از هتل هما ۱ تا جاهای دیدنی و تفریحی مشهد چقدر فاصله است؟

هتل هما ۱ مشهد نزدیک به باغ ملک آباد و پارک ملت قرار گرفته و با ۱۰ دقیقه رانندگی به کوهسنگی می‌توانید بروید. طرقبه و مجموعه توریستی چالیدره ۳۰ دقیقه از هتل فاصله دارند و برای بازدید از آرامگاه فردوسی در توس به ۴۰ دقیقه رانندگی نیاز دارید.

از هتل هما ۱ مشهد تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه، و ترمینال مسافربری امام رضا چقدر طول می‌کشد؟

با ۲۰ تا ۳۰ دقیقه رانندگی از هتل هما ۱ به پایانه مسافربری امام رضا، فرودگاه هاشمی نژاد، و ایستگاه راه آهن مشهد دسترسی دارید. در اکثر مواقع هم از سرویس ترانسفر هتل به فرودگاه می‌توانید استفاده کنید.

آیا در نزدیکی هتل هما ۱ مشهد بیمارستان قرار دارد؟

بیمارستان پاستورنو، بیمارستان قائم، بیمارستان مهر، بیمارستان امید، و بیمارستان امام رضا از مراکز درمانی و بیمارستان‌های نزدیک به هتل هما ۱ مشهد هستند.

شرایط کنسلی رزرو در هتل هما ۱ مشهد چیست؟

برای لغو رزرو اتاق در هتل هما ۱ مشهد کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا درخواستتان ثبت و پیگیری شود. میزان جریمه با توجه به تاریخ کنسلی و قوانین هتل متغیر است و اسنپ‌تریپ مبلغی بابت لغو رزرو آنلاین هتل دریافت نمی‌کند.

فاصله هتل هما ۱ مشهد تا ایستگاه مترو و اتوبوس چقدر است؟

ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل هما ۱ مشهد قرار دارند.