snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل سیمرغ فیروزه مشهد

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، نبش سرشور ۳۶

هتل سیمرغ فیروزه مشهد در خیابان دانش غربی و نزدیک خیابان امام رضا، یکی از اصلی ترین خیابان‌های منتهی به حرم، واقع شده است. این هتل ۳ ستاره با طراحی مدرن، دارای ۶۵ اتاق و سوئیت در ۱۱ طبقه بوده و از سال ۱۳۹۳ به پذیرایی از زائران و مسافران شهر مشهد می‌پردازد. اتاق‌های تمیز و راحت هتل اقامتی آرام را برایتان رقم می‌زند و پرسنل صمیمی تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به شما عرضه کنند. رستوران هتل سیمرغ فیروزه مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، و کافی‌شاپ هم از دیگر امکانات این هتل هستند. فاصله هتل سیمرغ فیروزه مشهد تا حرم امام رضا حدود ۱۵ دقیقه پیاده یا ۵ دقیقه با خودرو است. علاوه بر آن به مراکز تفریحی و دیدنی مشهد هم دسترسی خوب و آسانی دارید و با ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به مراکز خرید متنوعی می‌توانید بروید. از هتل سیمرغ فیروزه با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و مترو، با ۱۵ دقیقه رانندگی به ترمینال اتوبوس و ایستگاه راه آهن، و با ۲۰ دقیقه رانندگی به فرودگاه مشهد خواهید رسید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
سالن همایش
check_box
آسانسور

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های سیمرغ فیروزه

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۲۱ نظر
وضعیت نظافت
۴.۹
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۸
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۱
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۲
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۷
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۹

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
سوئیت چهار نفره آتریوم
در کل هتل خوب و در حد ۴ ستاره
thumb_upنقاط قوت
بهداشت عالی و برخورد خوب پرسنل، تمیزی اطاق ها
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن چای ساز در اطاق ها، نداشتن سرویس رفت و آمد به حرم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سوئیت دو تخته جونیور
thumb_upنقاط قوت
اول از همه باید بگم که نظافت و تمیزی هتل مهم ترین حسن اون مخصوصا در روزهای کرونایی بود رفتار خوب کارکنان و غذاهای متنوع و دسترسی خوب به حرم و اطراف آن من به تمامی دوستان پیشنهاد میکنم حداقل برای یکبار هم که شده از اقامت در این هتل بینظیر بهرمند بشن
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
سوئیت دو تخته جونیور
بسیار هتل تمیز ی بود نسبت به هزینه پرداختی عالی بود. اما یکی از آقایونی ک مسئول پذیرش بود بسیار بدبرخورد میکردسوال میکردیم سختش میامد جواب بده اما شیفت های بدی رفتارشون خوب بود
thumb_upنقاط قوت
بهداشت فوق العاده . قیمت مناسب . بزرگ بودن اتاق ها
thumb_downنقاط ضعف
نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سوئیت دو تخته جونیور
بسیار عالی بود.
thumb_upنقاط قوت
من بخاطر اینکه بچه کوچیک داشتم از غذای هتل استفاده کردم با اینکه گفته بودن خوب نیست، اما خوب و خوشمزه بود. اتاقی ک رزرو کرده بودیم بسیار عالی بود و بالکن خیلی عالی داشت. کارکنان رستوران و پذیرش بسیار رفتار عالی داشتن.
thumb_downنقاط ضعف
اون آقایی ک بهمون خوشامد گفت خیلی خوش رفتار بود. اما زمانی که خانم گذاشته بودن جلوی من رو گرفت و به حجابم و مانتوم گیر داد ک نمیتونید تو هتل بمونید. بنظرم دور از ادب صاحب خانه است که راجب ظاهر مهمان نظر بده ک البته توی کل مشهد اینطور بود و خانم ها به خانمهای دیگه گیر میدادن. نمیشه ایراد گرفت متاسفانه افرادی که حتی یکبار عمق خودشون رو ندیدن، نمیشه توقع داشت که عمق تو رو ببینن. ظاهر میبینن و قضاوت میکنن. در صورتی که قضاوت فقط مخصوص خداوند هست.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
سوئیت دو تخته جونیور
در کل با توجه به اینکه برخورد و نظافت هتل از منوی صبحانه مهمتر بوده و رعایت پروتکل های بهداشتی قوی بود بشدت توصیه میکنم که حتی شده یکبار امتحان کنید
thumb_upنقاط قوت
برخورد محترمانه پرسنل و نظافت خوب سوییت + علی رغم ۴ ساعت زود رسیدن اتاق رو در اولین لحظه و بدون هیچ معطلی تحویل دادن
thumb_downنقاط ضعف
منوی صبحانه بسیار ضعیفی نسبت به ستاره دار بودن هتل داشتن و خب به هیچ وجه قابل قبول نبود.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل سیمرغ فیروزه مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل سیمرغ فیروزه یکی از هتل‌های نزدیک به حرم است و در ۱ کیلومتری حرم قرار گرفته. با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از باب الجواد یا باب الرضا برای زیارت وارد حرم امام رضا شوید. در بسیاری از اوقات هم می‌توانید از سرویس حرم هتل سیمرغ فیروزه استفاده کنید.

چرا رزرو هتل سیمرغ فیروزه مشهد را از اسنپ تریپ انجام دهم؟

اسنپ‌تریپ امکان رزرو آنلاین اتاق در هتل سیمرغ فیروزه را حتی در ایام شلوغ سفر به مشهد برای شما ایجاد کرده. با چند کلیک ساده و انتخاب اتاق و تاریخ ورود و خروج در هتل سیمرغ فیروزه مشهد، می‌توانید رزرو هتل را انجام دهید. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و از امتیاز همراهی برای تخفیف بیشتر در زمان رزرو آنلاین بهره‌مند می‌شوید. عکس اتاق‌ها و رستوران هتل، نظرات مسافران، و امتیاز کاربران به هتل سیمرغ فیروزه مشهد را هم در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده و مطالعه کنید.

امکانات و خدمات هتل سیمرغ فیروزه مشهد چیست؟

هتل سیمرغ فیروزه یکی از هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که خدمات رفاهی و امکانات اقامتی خوبی را برای زائران ارائه می‌کند. رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس و همایش، خدمات گشت و خانه‌داری هم برخی از امکانات هتل سیمرغ فیروزه مشهد هستند.

آیا در زمان اقامت در هتل سیمرغ فیروزه مشهد به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارم؟

با حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل سیمرغ فیروزه مشهد به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو بسیج می‌رسید. از تاکسی‌هایی هم که در خیابان‌های اصلی اطراف هتل قرار دارند برای رفت و آمد می‌توانید استفاده کنید.

آدرس هتل سیمرغ فیروزه مشهد چیست؟

هتل سیمرغ فیروزه مشهد در خیابان دانش غربی و نزدیک خیابان امام رضا قرار دارد که موقعیت دقیق آن را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ هم می‌توانید مشاهده کنید.

فاصله هتل سیمرغ فیروزه تا اماکن دیدنی و تفریحی مشهد چقدر است؟

باغ خونی، مسجد گوهرشاد، خانه ملک، گنبد خشتی، آرامگاه نادرشاه، و خانه تاریخی داروغه برخی از جاهای دیدنی نزدیک به هتل سیمرغ فیروزه مشهد هستند. با ۲۰ تا ۳۰ دقیقه رانندگی هم برای کمی تفریح و گشت و گذار از هتل سیمرغ فیروزه به پارک ملت، کوهسنگی، و سرزمین موج‌های آبی می‌توانید بروید.

برای اقامت در هتل سیمرغ فیروزه مشهد چقدر باید هزینه کنم؟

در این هتل اتاق و سوئیت‌های ۲ نفره تا ۵ نفره با قیمت متفاوت قرار دارند. همچنین هزینه اقامت در هتل سیمرغ فیروزه مشهد با توجه به تاریخ و فصل سفر هم متغیر است. در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو آنلاین هتل سیمرغ فیروزه مشهد را با بهترین قیمت و با تخفیف انجام دهید.