snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل بین المللی قصر مشهد

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل بین المللی قصر مشهد در خیابان امام رضا، یکی از زیباترین خیابان‌های مشهد، و نزدیک به حرم قرار دارد. هتل ۵ ستاره بین المللی قصر مشهد با تعداد ۲۲۰ اتاق در ساختمانی ۷ طبقه، امکانات باکیفیت و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار زائران و مسافران شهر مشهد قرار داده است.اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، تمیز، و دلباز هتل بین المللی قصر مشهد این مکان را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت در شهر مشهد تبدیل می‌کند. پرسنل حرفه‌ای و خوش‌روی هتل نیز تلاش می‌کنند تا تجربه اقامتی راحت و آسوده‌خاطر را در مشهد داشته باشید. از امکانات هتل بین المللی قصر مشهد می‌توان به مجموعه ورزشی، استخر و سونا، حمام سنتی، کافی‌شاپ، رستوران‌های متنوع، و چایخانه سنتی اشاره کرد. در فروشگاه‌های هتل می‌توانید سوغات مشهد را بخرید و در سفرهای خانوادگی به مشهد از فضای بازی کودکان استفاده کنید.موقعیت خوب و مناسب هتل بین المللی قصر مشهد امکان دسترسی به بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مشهد را برای مهمانان فراهم کرده است. با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید برای زیارت به حرم امام رضا بروید. آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی، پارک میرزا کوچک‌خان، و آرامگاه نادرشاه افشار نزدیک هتل بین المللی قصر مشهد قرار دارند. برای خرید هم می‌توانید به بازار رضا در ۱ کیلومتری هتل سر بزنید. ایستگاه اتوبوس، تاکسی، و ایستگاه مترو هم در چند قدمی محل اقامتتان قرار گرفته‌اند. هتل بین المللی قصر مشهد را می‌توانید با بهترین هزینه از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن همایش
check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
خدمات نگهداری کودک
check_box
فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های بین المللی قصر

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
با رزرو هتل بین المللی قصر مشهد، در طول اقامت استفاده از شهربازی به مدت ۲ ساعت رایگان است.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی تا ۲۰ روز قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده بابت رزرو به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از تحویل اتاق، ۲۰ درصد هزینه اقامت یک شب برد به ازاء هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۱۰ روز تا ۶ روز قبل از تحویل اتاق، ۳۰ درصد هزینه اقامت یک شب برد به ازاء هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۱۲۲ نظر
وضعیت نظافت
۴.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۳

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۶
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
دسترسی عالی به نقاط زیارتی و بازار، پرسنل بسیار خوش رفتار و محیط تمیز، تنوع صبحانه بسیار خوب
thumb_downنقاط ضعف
قیمت غذاهای رستوران نسبت به عرف رستوران های درجه ۱ خیلی بالا بود، کیفیت اکثر نوشیدنی ها و بعضی از خوراکی های صبحانه پایین و در حد یک هتل پنج ستاره نبود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۸
یک تخته
thumb_downنقاط ضعف
رفتار بعضی از کارمندارو نمیپسندیدم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
یک تخته
نمیدونم خانوادگیم حسم همین باشه یا نه ولی واسه ادمی که دلش گرفته بودو تنها میخواست سفر کنه واقعا جایه معرکه ای هست و خیلی خوبه که اتاق عربا با ایرانیا یک جا نیست بحث رگ و ریشه نیست مساله اینه که خیلی صدا میدن و بلند صحبت میکنن تنوع صبحانه و غذاهاتون هم پرفکت بود بهتر از مجلل درویش👌 خلاصه من کلا راضیممممممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
thumb_upنقاط قوت
دیگه نزدیکترین هتل ۵ستاره به حرم نیستید چون من هتلای دیگه هم. رفتم،نقطه قوتش یادداشتای بود که گذاشته بودید من هم سپاسگذاری کردم،محیط اروم البته بغیر از بعضی شبا😊بار جالبی داشتید با وجودی که من خیلی کم تنقلات میخورم خیلی خوشم اومد و رفتار تک تک کارمندا از کسی که ترانسفر بود راننده بود بچه های رسپشن و خانه داری همههه من واقعا راضی بودم و صد در صد ترجیح میدم بجای هتل ۵ستاره دیگه هتل شمارو دوباره انتخاب کنم،با تشکر❤️
thumb_downنقاط ضعف
صدای آژیر در اتاقا که نصف شب ادمو دیوونه میکنن یا بلد نیستن درو ببندن میکوبنش با صدای محکم بهم هرچی خوابه از سر ادم میپره اسانسورتون سرویس لازمت
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳.۶
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی به حرم وپرسنل خوشرو وباادب
thumb_downنقاط ضعف
پارکینگ که انبارمصالح ساختمانی شده
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۶
یک تخته
بسیار هتل خب و شایسته ای است.
thumb_downنقاط ضعف
قیمتهای گران
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو هتل بین‌المللی قصر مشهد از اسنپ‌تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال بر روی اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر مشهد در سایت اسنپ‌تریپ وجود دارند، امکان مقایسه آسان و سریع هتل بین‌المللی قصر با دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد نیز برای شما فراهم شده است. همچنین تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تلاش می‌کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را در اسرع وقت رفع نماید.

فاصله هتل بین‌المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

حرم امام رضا در فاصله ۱ کیلومتری از هتل بین‌المللی قصر مشهد قرار گرفته است که با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید برای زیارت در هر ساعتی از شبانه روز به حرم مطهر بروید.

هتل بین‌المللی قصر چند ستاره دارد؟

هتل ۵ ستاره بین‌المللی قصر مشهد، یکی از با سابقه‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که امکانات مجهز و مدرن و همچنین خدمات رفاهی خوبی را به زائران و مسافران شهر مشهد ارائه می‌دهد.

با اقامت در هتل بین‌المللی قصر مشهد از چه امکاناتی می‌توانم استفاده کنم؟

مجموعه آبی هتل بین‌المللی قصر شامل اسپا، ماساژ، استخر، سونا، و حمام ترکی می‌باشد که در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. همچنین در هتل بین‌المللی قصر می‌توانید مکان بازی کودکان، سالن بیلیارد، و بازی‌های رایانه‌‌ای را پیدا کنید. سالن برگزاری همایش و کنفرانس، خدمات CIP و VIP، لاندری، و فروشگاه‌های لابی از دیگر امکانات هتل بین‌المللی قصر به‌شمار می‌روند.

هتل بین‌المللی قصر مشهد چند رستوران دارد؟

علاوه بر سالن صبحانه، هتل بین‌المللی قصر مشهد دارای رستوران‌های متعددی می‌باشد؛ رستوران رز با منوی غذاهای سنتی، رستوران قصر با غذاهای ایرانی و فرنگی، و رستوران رویال مرسده غذاهای متنوع دریایی را برای مهمانان تهیه و تدارک می‌بیند. در کافه ملودی هتل بین‌المللی قصر، می‌توانید هم غذا و هم نوشیدنی گرم یا سرد سفارش بدهید.

کدام مراکز خرید مشهد نزدیک به هتل بین‌المللی قصر می‌باشند؟

در ۱ کیلومتری هتل بین‌المللی قصر مشهد، بازار رضا قرار گرفته است. همچنین بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان، با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل بین‌المللی قصر در دسترس شما قرار دارند.

دسترسی هتل بین‌المللی قصر مشهد به وسایل حمل و نقل عمومی به چه صورت است؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی در خیابان امام رضا، به میدان بسیج و ایستگاه اتوبوس و مترو بسیج می‌رسید که امکان رفت و آمد را در شهر مشهد در اختیارتان می‌گذارد. البته برای فرودگاه و راه‌آهن شهر مشهد می‌توانید از ترانسفرهای هتل بین‌المللی قصر استفاده کنید.

هزینه یک شب اتاق هتل بین‌المللی قصر مشهد چقدر می‌باشد؟

در هتل بین‌المللی قصر تنوع اتاق و سوئیت‌ها بسیار بالاست؛ شما می‌توانید بین اتاق‌های استاندارد و اقتصادی‌تر و سوئیت‌های لوکس با دکوراسیون‌هایی به سبک هخامنشی و قاجار انتخاب کنید. بسته به نوع و تعداد نفرات مورد نظرتان، هزینه یک شب اقامت متفاوت خواهد بود که در اسنپ‌تریپ می‌توانید به راحتی اتاق‌ها و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه و بهترین را انتخاب کنید.

آدرس هتل بین‌المللی قصر در شهر مشهد چیست؟

هتل بین‌المللی قصر در خیابان معروف امام رضا مشهد و بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ قرار گرفته است که دسترسی به اکثر نقاط شهر مشهد را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. موقعیت دقیق هتل بین‌المللی قصر مشهد بر روی نقشه در سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده می‌باشد.

با اقامت در هتل بین‌المللی قصر مشهد به کدام اماکن تفریحی شهر مشهد دسترسی دارم؟

اگر هوس تفریحی یک روزه در یکی از پارک‌های آبی شهر مشهد را دارید، با ۳۰ دقیقه از هتل بین‌المللی قصر رانندگی می‌توانید به سرزمین موج‌های آبی و یا سرزمین موج‌های خروشان سر بزنید. در شهربازی پارک ملت مشهد هم می‌توانید سوار بر چرخ و فلک شوید و از منظره شهر مشهد لذت ببرید. برای رفتن به کوهسنگی هم با خودرو از هتل بین‌المللی قصر مشهد حدود ۲۰ دقیقه راه دارید.