snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان مهر مشهد

location_on
مشهد ، خیابان امام رضا ۲ ، کوچه کربلا

هتل آپارتمان مهر مشهد در سال ۱۳۸۰ در خیابان امام رضا ساخته شده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ برای رفاه حال مسافرین بازسازی شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر واقع شده که شما می‌توانید با ۴ دقیقه پیاده روی به حرم امام رضا مشرف شوید. هتل آپارتمان مهر مشهد یک ساختمان ۹ طبقه ای است که دارای ۵۳ اتاق می‌باشد. در نزدیکی هتل آپارتمان مهر مشهد ایستگاه قطار شهری هفده شهریور قرار گرفته شده است. یکی از ویژگی های این هتل آپارتمان سرویس رایگان رفت و برگشت به فرودگاه می‌باشد. از دیگر ویژگی های هتل آپارتمان مهر مشهد می‌توان به کافی شاپ این هتل آپارتمان اشاره کرد که می‌توانید برای دقایقی لحظات خوبی را سپری کنید. با کادر مجرب و قیمت مقرون به صرفه ای که هتل آپارتمان مهر مشهد دارد می‌توانید سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
رستوران ایرانی
check_box
تلویزیون

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های مهر

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل آپارتمان مهر مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

کدام مراکز خرید در نزدیکی هتل آپارتمان مهر مشهد قرار گرفته شده است؟

در نزدیکی هتل آپارتمان مهر مشهد مراکز خرید بسیاری وجود دارد. بازار رضابازار مرکزی، بازار جنت، مجتمع تجاری آرمان، برج تجاری آلتون و مرکز خرید ورسیج در فاصله کمی با این هتل آپارتمان قرار گرفته و شما می‌توانید با حدود ۶ دقیقه پیاده روی برای خرید به آنجا بروید.

از هتل آپارتمان مهر مشهد تا حرم چقدر فاصله است؟

این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۲ قرار گرفته شده و شما می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم امام رضا بروید.

فاصله هتل آپارتمان مهر مشهد تا فرودگاه و ترمینال مسافربری چقدر است؟

از هتل آپارتمان مهر مشهد تا فرودگاه ۱۴ دقیقه و تا پایانه مسافربری راه ابریشم ۱۳ دقیقه با خودرو فاصله است.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان مهر مشهد:

در هتل آپارتمان مهر مشهد شما می‌توانید از رستوران ایرانی یا فست فود برای صرف غذا استفاده کنید. این هتل آپارتمان دارای کافی شاپ ۲۴ ساعته میباشد شما می‌توانید خود را به یک نوشیدنی مهمان کنید و عصری دلچسب برای خود رقم بزنید. از دیگر خدمات این هتل میتوان به سرویس رایگان رفت و برگشت و همچنین گشت شهری و نیم روزی رایگان اشاره کرد.

چطور می‌توانم رزروم را در هتل آپارتمان مهر مشهد کنسل کنم؟

در صورت تصمیم به کنسلی رزرو در هتل آپارتمان مهر مشهد، می‌توانید از طریق پنل کاربری در سایت اسنپ تریپ درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت ۲۴ ساعته آماده به پاسخگویی سوالات شما هستند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.