snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل زریوار مریوان

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
مریوان، بلوار دریاچه

هتل زریوار همانطور که از نامش برمی آید در کنار دریاچه زیبای زریوار شهر مریوانکردستان قرار گرفته. هتل دارای دید بسیار خوبی به دریاچه  است به خصوص که رستوران آن در طبقه هفتم چشم اندازی رو به  آن و کوه‌های اطراف دارد. هتل زریوار در سال ۱۳۸۴ شروع به کار کرده و دارای اتاق‌های دو و سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه و سه خوابه است. هتل، سایت قایقرانی و فروشگاه صنایع دستی هم دارد و برخورد خوب پرسنل هتل در تبدیل آن به محل اقامتی پرطرفدار بی‌تاثیر نیست. یکی از جاذبه‌های هتل زریوار علاوه بر آب و هوای بسیار خوبش، طبخ ماهی‌هایی چون سفید ماهی در کنار دریاچه وارائه آن به مهمانان هتل است. مریوان به بازارهای خرید ارزانش معروف است و هتل زریوار با این بازارها فاصله بسیار کمی دارد. از جاذبه‌های اطراف هتل می‌توان از پل تاریخی گاران، روستاهای سرسبز و کوهستانی دزلی و درکی و چشمه آب معدنی بل نام برد. 

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
کافی‌شاپ
check_box
جعبه کمک های اولیه

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های زریوار

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل زریوار مریوان داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.