snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل بزرگ فردوسی تهران

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
تهران، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، خیابان کوشک مصری، جنب کاخ وزارت خارجه، پلاک ۲۴

هتل بزرگ فردوسی تهران در زمره یکی از بزرگ‌‌ترین، خاص‌ترین، و بهترین هتل‌های شهر تهران و بلکه ایران قرار می‌گیرد. از همان بدو ورود، زیبایی و متفاوت بودن این هتل ۴ ستاره نمایان است. هتل با بیش از ۳ دهه تجربه در هتلداری، امکانات و خدمات را با کیفیت بالایی به مهمانان و مسافران ارائه می‌دهد. بیش از ۲۰۰ اتاق و سوئیت روشن و تمیز در ساختمان ۶ طبقه‌ای این هتل قرار دارند. رستوران و سفره‌خانه هتل بزرگ فردوسی برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس شماست. سالن کنفرانس، سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی، و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات این هتل به‌شمار می‌روند.جدای از امکانات و خدمات، هتل به مهم‌ترین نقاط دیدنی و تاریخی تهران مانند موزه سکه و کاخ گلستان هم نزدیک است. هتل بزرگ فردوسی تهران در خیابان فردوسی و نزدیک میدان امام خمینی و بافت فرهنگی-تاریخی قرار دارد که یکی از زیباترین مناطق تهران محسوب می‌شود. دسترسی هتل به دیگر نقاط شهر هم سریع و آسان است و به مراکز خرید و رستوران‌های مختلفی نزدیک هستید. اسنپ‌تریپ در بسیاری از اوقات برای رزرو اتاق در هتل بزرگ فردوسی تهران تخفیف دارد. پرسنل حرفه‌ای هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام و خوش را در تهران سپری کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
سالن همایش
check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های بزرگ فردوسی

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۳۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۱
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۴
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۹
امکانات اقامتگاه
۳.۹
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۸
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۱

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
یک تخته
بسیار عالی نسبت به قیمت وچهارستاره بودن
thumb_upنقاط قوت
سهولت دسترسی به تمام نقاط،برخورد پرسنل،رستوران،منو صبحانه،باشگاه ورزشی واستخر،عابربانک
thumb_downنقاط ضعف
ندیدم
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
دو تخته تویین
خيلي خيلي گران بودن رستوران هتل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
thumb_upنقاط قوت
دسترسی عالی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته تویین
به مدت دو شب اقامت داشتم و در کل راضی بودم
thumb_upنقاط قوت
کادری مجرب و خوشرو، تمیزی اتاق، تنوع غذایی، محیط ارام
thumb_downنقاط ضعف
نا مناسب بودن نور گیری اتاق ما
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
thumb_upنقاط قوت
واقعا عالی بود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

چگونه رزرو هتل بزرگ فردوسی تهران را از اسنپ‌تریپ انجام دهم؟

اسنپ‌تریپ اتاق‌های هتل بزرگ فردوسی را با بهترین قیمت ارائه می‌کند. پس از انتخاب اتاق یا سوئیت مورد نظرتان در هتل و چک کردن تاریخ ورود و خروج به هتل، با کلیک بر روی رزرو آنلاین به صفحه دیگری منتقل می‌شوید. پس از وارد کردن اطلاعات و اطمینان از درست بودنشان، مراحل بعدی تایید و پرداخت می‌روید و رزرو آنلاین هتل بزرگ فردوسی تهران کامل می‌شود.

آدرس هتل بزرگ فردوسی در تهران چیست؟

هتل بزرگ فردوسی تهران در خیابان فردوسی و مرکز شهر تهران قرار گرفته که در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید موقعیت دقیق آن بر روی نقشه را هم ببینید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و اتوبوس چقدر با هتل بزرگ فردوسی تهران فاصله دارد؟

ایستگاه مترو امام خمینی و ایستگاه مترو ملت در حدود ۸۰۰ متری هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند. همچنین در خیابان امام خمینی که با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارد، از اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد به نقاط مختلف تهران می‌توانید استفاده کنید.

قیمت اتاق در هتل بزرگ فردوسی تهران چقدر است؟

قیمت سوئیت‌ها و اتاق‌های VIP در هتل بزرگ فردوسی بالاتر از اتاق‌های استاندارد هستند. همچنین در ایام تعطیلات و برگزاری نمایشگاه و سمینارها در تهران، هزینه اقامت در هتل کمی بیشتر از روزهای عادیست. در اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو آنلاین اتاق‌های هتل بزرگ فردوسی تهران را با تخفیف انجام دهید تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در این هتل داشته باشید.

هتل بزرگ فردوسی چند ستاره دارد؟

هتل بزرگ فردوسی از هتل‌های ۴ ستاره تهران است که امکانات و خدمات باکیفیت و مناسبی را به مسافران و گردشگران پایتخت عرضه می‌کند.

امکانات و خدمات هتل بزرگ فردوسی تهران چیست؟

امکانات و خدمات سرو غذا و نوشیدنی برای مسافران در رستوران، کافی‌شاپ، و سفره‌خانه هتل بزرگ فردوسی تهران قرار گرفته است. سالن کنفرانس، سالن همایش، و اتاق جلسات هم برای برگزاری جلسات رسمی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

با اقامت در هتل بزرگ فردوسی برای تفریح و خرید در تهران به کجا بروم؟

پارک شهر و تئاتر سنگلج در نزدیکی هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند و برای کمی قدم زدن می‌توانید به این پارک سر بزنید. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل به خیابان سی‌تیر می‌رسید که محل غذاهای خیابانی و متنوع در تهران است و در شب جنب و جوش خاصی دارد. کافه و رستوران‌های خوب و قدیمی مانند کافه نادری در نزدیک هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند که رفتن به آنها خالی از لطف نیست. بازار بزرگ تهران، مغازه‌های خیابان جمهوری و فردوسی، بازار چهارسو، و بازار پروانه از مراکز خریدی هستند که از هتل بزرگ فردوسی می‌توانید به آنها بروید.

فاصله هتل بزرگ فردوسی تا فرودگاه‌ها و ایستگاه راه‌آهن تهران چقدر است؟

از هتل بزرگ فردوسی تهران تا ایستگاه راه‌آهن ۲۰ دقیقه، فرودگاه مهرآباد تهران ۳۰ دقیقه، و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعت با خودرو طول می‌کشد.

موزه‌ها و مراکز دیدنی نزدیک به هتل بزرگ فردوسی تهران کدامند؟

با اقامت در هتل بزرگ فردوسی تهران، در قلب موزه‌ها و جاهای دیدنی تهران قرار دارید. موزه ملک، موزه عبرت، سردر باغ ملی، موزه ملی ایران، موزه بانک ملی، عمارت مسعودیه، موزه جواهرات سلطنتی، موزه آبگینه، و عمارت امین‌السلطان در نزدیک هتل محل اقامتتان هستند.