snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس تهران

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

بعد از افتتاح هتل اسپیناس پالاس - کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس در سال ۹۴ در تهران، که بزرگ‌ترین هتل تهران هم لقب گرفت، خبرها حاکی از آن بود که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور فعالیتش را در پایتخت آغاز کرده. این هتل ۵ ستاره ۲۰ طبقه دارد و ۴۰۰ واحد اقامتی در این هتل لوکس هستند.هتل اسپیناس پالاس - کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس را روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد ساخته‌اند. ارتفاع ساختمان هتل و قرار گرفتن روی این تپه باعث شده مهمانان این هتل نمایی منحصر به فرد از تهران را در مقابل خود ببینند. و یکی از ویژگی‌های خوب این هتل این است که چشم‌اندازی به چهار طرف دارد. امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس در نوع خود بی‌نظیر است. از لابی بسیار بزرگ و شیکش که در بدو ورود توجه مهمانان را به خودش جلب می‌کند، تا امکاناتی مثل مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و ... که همگی در محوطه‌ی خود هتل هستند. رزرو هتل اسپیناس پالاس - کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس برای برگزاری مراسم رسمی هم گزینه‌ی مناسبی است چون ۱۲ سالن گردهمایی‌اش ظرفیتی بین ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر دارند. ۴۲ اتاق هم برای کار و قرارداد و اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده.با اقامت در این هتل کیفیت و رفاه در ذهن شما تعریف تازه‌ای پیدا خواهد کرد.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
آسانسور
check_box
سالن همایش

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۳:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۱:۰۰ بعد از ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
شرایط کنسلی هتل اسپیناس پالاس تهران رزرو های انفرادی : در صورت تمایل به تغییر تاریخ رزرو هتل اسپیناس ، مسافران می‌توانند تا ۴۸ ساعت قبل از چک‌این، درخواست خود را اعلام کنند بعد از این زما ن، کنسلی و تغییر تاریخ در هتل اسپیناس شامل جریمه‌ به میزان دو شب اقامت خواهد شد.
check
رزروهای گروهی : در صورت تمایل به تغییر تاریخ رزرو هتل اسپیناس ، مسافران می‌توانند تا دو هفته قبل از چک‌این، درخواست خود را اعلام کنند بعد از این زمان ، کنسلی و تغییر تاریخ در هتل اسپیناس شامل جریمه‌ به میزان دو شب اقامت خواهد شد.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۱
خیلی خوب
۲۱۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۱
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۹
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۱

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۶
دو تخته تویین کلاسیک CF رو به شهر
thumb_upنقاط قوت
لابی
thumb_downنقاط ضعف
پول اضافی گرفتن از ما، بعد هم که ما گفتیم پول مون رو به زور گرفتیم
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۲
دو تخته تویین کلاسیک CF
اتاق مرتب و تمیز بود، منتها هیچ ویژگی خاصی نداشت به نسبت قیمت بالایی که پرداخت کرده بودیم. برای آسانسور زیاد معطل نمی شدیم. فضای رستوران و لابی زیبا بود.
thumb_upنقاط قوت
فضاهای مدرن و لوکس
thumb_downنقاط ضعف
اتاق معمولی ولی گران
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل استاندارد EF
thumb_upنقاط قوت
کارکنان با ادب و با احترام و عالی
thumb_downنقاط ضعف
در هر صورت باید ملحفه ها عوض بشن و داخل اتاق ها الکل گذاشته بشه
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته تویین استاندارد PF
اقامت خوب و راحتی بود
thumb_upنقاط قوت
موقعیت مکانی نظافت قیمت مناسب پرسمل مودب و مجرب
thumb_downنقاط ضعف
دوش اتاق خراب بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۲
دو تخته تویین کلاسیک CF
اقتضام
thumb_downنقاط ضعف
رفتار بد ‌گروه نظافت
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل های اسپیناس تهران کجاست؟

هتل اسپیناس پالاس تهران در شمال غربی و منطقه سعادت آباد ساخته شده است که منظره‌‌ای زیبا از شهر را از آن می‌توان دید. موقعیت مکانی دقیق هتل را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

مزیت رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از اسنپ‌تریپ چیست؟

اسنپ‌تریپ بهترین قیمت‌ها را بر روی اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران دارد و در چند دقیقه و به آسانی می‌توان رزرو آنلاین را انجام داد. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و به سوالات شما پاسخ داده می‌شود. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ از تخفیف‌ها و کمپین‌ها به سرعت می‌توانید مطلع شوید و اقامتی مقرون به صرفه‌تر را تجربه کنید. امکان مقایسه و بررسی هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل‌های اسپیناس با دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران را هم در سایت اسنپ‌تریپ دارید.

هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل‌های اسپیناس تهران چه امکانات و خدماتی دارد؟

تمامی امکانات و خدمات یک هتل ۵ ستاره را در این هتل می‌توان یافت. رستوران‌های متعدد با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی و آسیایی، کافه، امکانات ورزشی، سالن همایش و کنفرانس، و تالارهای پذیرایی برخی از امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران هستند. خدمات روم سرویس، خدمات CIP، و تهیه بلیط برای مهمانان در نظر گرفته شده و در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید تمام امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران را ببینید.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا میدان تجریش و جاهای دیدنی تهران چقدر است؟

در میدان تجریش مراکز خرید، رستوران و کافه‌ها، و برخی از اماکن تاریخی و دیدنی تهران قرار گرفته‌اند که با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل اسپیناس پالاس تهران به آنها دسترسی خواهید داشت. باغ فردوس، کاخ موزه سعد آباد، سینما آستارا، مرکز خرید تندیس، و امامزاده صالح از جاهای دیدنی و تفریحی تهران در تجریش هستند. با ۴۵ دقیقه هم به مرکز شهر، بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، و بافت تاریخی و قدیمی تهران می‌رسید.

برای یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران چقدر باید هزینه کرد؟

با توجه به نوع اتاقی که در هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل‌های اسپیناس تهران رزرو می‌کنید و تاریخ ورود و خروج، هزینه اقامت شما می‌تواند متغیر باشد. در این هتل از اتاق‌های ۱ تخته و استاندارد تا سوئیت‌های خانوادگی را می‌توانید رزرو کنید. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بالکن یا منظره رو به شهر را دارند که در اسنپ‌تریپ امکان بررسی و مقایسه‌شان با یکدیگر را دارید.

از هتل اسپیناس پالاس تهران تا فرودگاه‌های تهران و ایستگاه راه آهن چقدر فاصله است؟

ایستگاه راه آهن تهران و فرودگاه مهرآباد با هتل اسپیناس پالاس بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فاصله دارند و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعتی طول می‌کشد.

آیا هتل اسپیناس پالاس تهران به وسایل نقلیه عمومی نزدیک است؟

در ۶۰۰ متری هتل ایستگاه اتوبوس قرار دارد و ۱۰ دقیقه با خودرو تا ایستگاه مترو علم و صنعت فاصله است. از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی در زمان اقامتتان در هتل اسپیناس پالاس تهران برای تردد در شهر هم می‌توانید استفاده کنید.

کدام بیمارستان‌ها نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران قرار دارند؟

بیمارستان‌های پارسیان، عرفان، آتیه، و لاله از مراکز درمانی نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران می‌باشند.

شرایط کنسلی رزرو در هتل اسپیناس پالاس تهران چیست؟

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو هتل ذکر شده است و برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ‌تریپ برای رزرو کنسلی هتل اسپیناس پالاس کلکسیون لوکس گروه هتل‌های اسپیناس تهران هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.