snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل شورابیل اردبیل

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
اردبیل، مجتمع تفریحی شورابیل

هتل شورابیل در منطقه‌ی توریستی و ساحل دریاچه شورابیل در اردبیل واقع شده. به دلیل شور بودن آب دریاچه، این نام را برایش انتخاب کرده‌اند و هتل هم به دلیل نزدیکی به این دریاچه، نام آن را بر روی خود گذاشته. هتل شورابیل چشم‌انداز بی‌نظیری رو به مناظر طبیعی دارد. حتی اگر به اردبیل سفر نکرده باشید، حتماً تعریف طبیعت بکرش را از اطرافیان شنیده اید و یا در تلویزیون و مجله و روزنامه تصاویری از زیبایی‌های طبیعی این شهر به چشمتان خورده است. این هتل مخصوصاً برای استراحت و فرار از شلوغی و هرج و مرج شهرهای بزرگ و دغدغه‌های روزمره، انتخاب عالی است چون فضای دنج و آب و هوای تمیز و خوبش، ذهن شما را از هر نوع استرس و نگرانی خالی می‌کند. کیفیت خدمات هتل برای مسافران رضایت‌بخش بوده. پرسنل باتجربه، رستوران با منوی متنوع ایرانی و محلی، گشت داخل شهری و ... از خدمات خوب هتل شورابیل هستند. با اقامت در این هتل شما به چشمه‌های آب گرم سرعین و سردابه، دامنه‌های سرسبز سبلان، گردنه‌ی حیران و ... نزدیک هستید. البته اگر اهل پیاده‌روی سبک و روزانه هستید، محوطه‌ی هتل فضای سبز و مناسبی برای پیاده‌روی دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های شورابیل

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.